ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به روز رسانی 4.4 تلگرام؛ لوکیشن های زنده، مدیا پلیر جدید و پشتیبانی از زبان های بیشتر

تلگرام دقایقی پیش با انتشار پستی در وبلاگ خود از انتشار نسخه 4.4 این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و اندروید خبر داد. در این نسخه به غیر از بهبود عملکرد کلی اپ شاهد قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۱:۰۳

تلگرام دقایقی پیش با انتشار پستی در وبلاگ خود از انتشار نسخه 4.4 این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و اندروید خبر داد. در این نسخه به غیر از بهبود عملکرد کلی اپ شاهد قابلیت های جدیدی هستید که می توانند تجربه تان از کار با آن را ارتقاء ببخشند.

اولین قابلیت، امکان به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی به طور زنده با دیگر کاربران است. به لطف آن می توانید به جای این که هر چند دقیقه یک بار موقعیت ثابت خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، برای دوستان تان امکانی فراهم کنید که موقعیت شما روی نقشه را به طور زنده ببینند. برای استفاده از این قابلیت کافیست به بخش Location رفته و گزینه ‘Share My Location for…’ را انتخاب کنید.

البته اشتراک گذاری موقعیت زنده در تلگرام دائمی نیست و فقط این کار را می توانید برای بازه های زمانی 15 دقیقه ای، 1 ساعته و 8 ساعته انجام بدهید.

 

تلگرام امکان اشتراک گذاری موقعیت زنده در گروه ها را هم فراهم کرده که قطعا برای میتینگ های بزرگ دوستانه بسیار مفید و کاربردی ظاهر می شود. همچنین برای این که بدانید دیگران موقعیت زنده شما را روی نقشه می بینند، اپلیکیشن این موضوع را با نمایش یک نوار در بالای صفحه اطلاع رسانی می کند.

اما تغییر دیگری که در آپدیت 4.4 شاهد آن هستید، به روز رسانی رابط کاربری مدیا پلیر تلگرام است که حالا زیباتر از همیشه شده و تجربه کاربری در آن نسبت به قبل ارتقاء یافته است.

همچنین تلگرام اعلام کرده که در این نسخه از زبان های بیشتری پشتیبانی به عمل می آورد. البته همچنان پشتیبانی از زبان فارسی به آن اضافه نشده، اما در پست وبلاگ تلگرام مستقیما به این موضوع اشاره شده که به زودی شاهد پشتیبانی رسمی از زبان فارسی در این پیام رسان خواهیم بود.

تلگرام در کنار اعلام پشتیبانی از زبان های جدید، از راه اندازی یک پلتفرم ترجمه هم در اکوسیستم این اپلیکیشن خبر داده تا کاربران ساکن هر کشور بتوانند با عضویت در آن به ترجمه بخش های مختلف این اپلیکیشن به زبان مادری خود به صورت داوطلبانه کمک کنند.

اما در نهایت آخرین تغییری که در به روز رسانی 4.4 صورت گرفته را در گروه های تلگرام شاهد هستید. حالا در گروه های بزرگ، تشخیص مدیران به لطف نشان مخصوص admin آسان تر از همیشه انجام می گیرد. همچنین ادمین های سوپرگروه ها از این پس می توانند میزان دسترسی کاربران تازه وارد به تاریخچه پیام های گروه را به طور دستی تعیین نمایند. 

برای دریافت نسخه جدید می توانید همین حالا به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Rahman
    Rahman | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    گرفتن تصمیم اشتباه توسط ایرانیها تقریبا شده یک قاعده! ولی انتخاب تلگرام بعنوان پیام‌رسان محبوب این قاعده را نقض می‌کند : )

  • زروان
    زروان | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    هر وقت به تلگرام گیر دادن امکاناتش بهتر شد
    خخخ

  • فرد
    فرد | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    چارت موزیک و دسترسی بهشون تو پلیر عالی شده لازم میبود

  • فرد
    فرد | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    ممنون جالب بود?

    • فرد
      فرد | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

      مخصوصا چارت بندی موزیکش?

مطالب پیشنهادی