ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

رونق کسب و کار تولید چیپ سامسونگ و افزایش ۴.۵ درصدی ارزش سهام آن

گزارش های جدید نشان می دهند که ارزش سهام سامسونگ با سرعت بالایی رو به افزیش است و از دیروز تا کنون 4.5 درصد رشد داشته. انتظار می رود این افزایش همچنان ادامه داشته باشد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

گزارش های جدید نشان می دهند که ارزش سهام سامسونگ با سرعت بالایی رو به افزیش است و از دیروز تا کنون 4.5 درصد رشد داشته. انتظار می رود این افزایش همچنان ادامه داشته باشد و در نهایت سهام این شرکت رکورد جدیدی در زمینه افزایش ارزش تا سه ماهه انتهایی سال جاری میلادی ثبت کند.

گفتنی است عمده افزایش سود این شرکت کره ای به بخش فروش چیپ های حافظه مربوط می شود. همچنین سامسونگ اکنون بزرگترین تأمین کننده اپل محسوب می شود و بعد از اپل بیشترین سود را از فروش آیفون X کسب می کند. به همین دلیل انتظار می رود در ماه های آتی به دنبال فروش آیفون های تازه معرفی شده، در آمد بیشتری به خزانه این شرکت واریز شود. لازم به ذکر است که در معاملات دیروز هر سهام سامسونگ 2.682 میلیون وُن کره، معادل 2362 دلار معامله شد و در پایان همان روز این مقدار به 2325 دلار رسید. پیش بینی می شود در آینده این مقدار با 32 درصد افزایش به 3080 دلار برسد.

انتظار می رود این شرکت کره ای تا 21 مهر ماه میزان سود سه ماه سوم سال 2017 را اعلام نماید و تخمین زده می شود که این مقدار برابر با 64.84 میلیارد وُن باشد. در این صورت سود عملیاتی سامسونگ بالغ بر 13.34 هزار میلیارد وُن، معادل 11.7 میلیارد دلار خواهد بود. لازم به ذکر است که این مقدار کمتر از سود عملیاتی 12.7 میلیارد دلاری کسب شده در سه ماهه دوم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی