ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رسما تایید شد؛ شاسی بلند فراری در راه است

سرجیو مارکیونه به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی فیات کرایسلر و رئیس شرکت فراری به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه این گروه خودروسازی رسما در یک نشست خبری اعلام کرد که فراری در حال توسعه محصولی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

سرجیو مارکیونه به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی فیات کرایسلر و رئیس شرکت فراری به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه این گروه خودروسازی رسما در یک نشست خبری اعلام کرد که فراری در حال توسعه محصولی در رسته وسایل نقلیه با کاربری خاص است.

گرچه تولید این محصول جدید محدود خواهد بود. این خودروی جدید مدل FUV نام خواهد گرفت که در واقع مخفف "Ferrari Utility Vehicle" است.

فراری برای این که خاص بودن این مدل را حفظ کند آن را در تعداد محدود تولید خواهد کرد. این محصول، یک کراس اور چهار درب خواهد بود.

راه فراری متفاوت با برندهای لوکس سازی همچون پورشه و بنتلی است زیرا آن ها به دنبال افزایش فروش محصولاتشان هستند و لامبورگینی نیز دنباله رو همین راه با نسخه تولیدی اوروس خواهد بود.

مارکوینه همچنین خبر خرید برند جیپ توسط شرگت گریت وال چین را تکذیب کرده است و هرگونه ادغامی را نیز سودمند و مفید عنوان کرد اما تاکید کرد در حال حاضر برنامه ای برای ادغام با دیگر شرکت ها ندارد.

همین 12 ماه پیش بود که رئیس فراری به شدت تولید یک شاسی بلند با آرم فراری را رد می کرد. اما حال خبر از تولید آن می دهد. این خودرو به احتمال بسیار زیاد با قوای محرکه هیبریدی تولید خواهد شد و از آن جا که تمامی مدل های فراری به دلیل قوانین محیط زیستی از سال 2019 میلادی به بعد هیبرید خواهند بود، این مدل نیز شامل این طرح خواهد شد.

این خودرو به عنوان مدل 2020 در سال 2019 رسما رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alie
    alie | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    باید ببینیم اوروس زودتر رونمایی میشه یا شاسی بلند فراری

  • hyhzo
    hyhzo | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    چشم عربها و ژن های خاص روشن ما که مثل همیشه باید نگاه کنیم

مطالب پیشنهادی