ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ AlarmMon؛ هیچوقت خواب نمانید

اگر بخواهیم طاقت فرساترین کارهای روزانه را لیست کنیم، بدون شک جدایی انسان از رخت خواب از اولین گزینه هایی خواهد بود که به ذهن مان می رسد. یکی از راه های مرسوم برای اینکه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر بخواهیم طاقت فرساترین کارهای روزانه را لیست کنیم، بدون شک جدایی انسان از رخت خواب از اولین گزینه هایی خواهد بود که به ذهن مان می رسد. یکی از راه های مرسوم برای اینکه خواب نمانیم گذاشتن آلارم ساعت است. در صورتی هم که این روش جواب نمی دهد، کافیست تلفن یا ساعت را در فاصله ده قدمی خود بگذارید.

این فاصله موجود باعث خواهد شد تا مقداری از خواب آلودگی موجود کاهش یابد. اما برای بعضی ها حتی این راه جواب نداده یا حتی اگر به نتیجه برسد، باز آن خستگی و بی حوصلگی همراه تان خواهد بود. استودیوی Malang با AlarmMon آمده تا خیلی از این مشکلات را برطرف کند.

اگر تاکنون با بی حوصلگی های بعد از خواب روزتان را آغاز می کردید، AlarmMon می تواند جای خستگی هر روز صبح را به شادابی بدهد. طبیعتا سوالی که حالا پیش می آید این است که با وجود ساعت های پیش فرض تلفن ها، AlarmMon چگونه از آن ها پیشی میگیرد. با ما و معرفی این اپ همراه باشید تا علت آن را متوجه شوید.

AlarmMon تنها یک اپلیکیشن آلارم نیست و با آن می توانید وضعیت آب و هوایی یا بعضی از اخبار را بخوانید. اما خب مهمترین بخش اپ همان کوک کردن ساعت است.

در واقع بهترین بخش AlarmMon پیرامون «ویژگی های مفرح» می چرخد. نخستین این ویژگی ها را باید به نام مینی گیم ها بزنیم. شما برای هر ساعتی که کوک می کنید می توانید یک بازی بگذارید. حالا هنگامی که موبایل به صدا در می آید، باید آن بازی را انجام بدهید تا زنگ قطع شود.

نکته مثبت، سادگی بازی های AlarmMon است. یعنی مینی گیم های موجود به گونه ای نیستند که از انجام آن ها خسته شوید و برعکس به خاطر ظاهر شاد و کوتاهی خود، انرژی را به کاربران هدیه می دهند. دومین قابلیت خوب ساخته Malang را باید به نام آهنگ های فراوان و صدای زیاد آن ها بزنیم.

از بین تعداد زیادی موسیقی می توانید قطعه هایی که دوست دارید را گوش بدهید و با آن هشدار را دریافت کنید. بخش خوب ماجرا اینجاست که ترکیب بخش شنیداری و دیداری [به واسطه کاراکترهای جذاب و رابط کاربری شاد و به شدت زیبا] با مینی گیم ها به بهترین حالت صورت گرفته است.

توسعه دهنده تمام تلاشش را به کار گرفته تا آن شادابی را بین تک تک المان های اپلیکیشنش جایگذاری کند و به موفقیت هم رسیده است. بنابراین اگر می خواهید به زندگی روتین خود رنگ و بویی متفاوت ببخشید، پیشنهاد می کنیم همین الان AlarmMon را دانلود نموده و صبح ها با انرژی از رخت خواب بلند شوید.

دانلود از اپ استور - دانلود از گوگل پلی - لینک کمکی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Captain data
    Captain data | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    این مورد در کشور من موجود نیست

    • رضا صادقی
      رضا صادقی | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

      از تو قسمت apps گوشیت کش گوگل پلی رو پاک کن .بعد با شیلتر شکن وصل شو دوباره بزن رو لینک گوگل پلی اونوقت میتونی دان کنی

  • Majid
    Majid | ۱۹ مهر ۱۳۹۶

    فک نکنم برا من که جواب بده??

مطالب پیشنهادی