ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی تبلت آنر WaterPlay را معرفی کرد

آنر که از جمله برندهای تابعه هوآوی محسوب می شود چندی قبل از تبلت اندرویدی جدیدی به نام Honor WaterPlay رونمایی کرد. دستگاه به خاطر بهره مندی از استاندارد IP67 (و همانطور که از نامش بر می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

آنر که از جمله برندهای تابعه هوآوی محسوب می شود چندی قبل از تبلت اندرویدی جدیدی به نام Honor WaterPlay رونمایی کرد.

دستگاه به خاطر بهره مندی از استاندارد IP67 (و همانطور که از نامش بر می آید) بدنه ای ضد آب دارد و می توان آن را تا عمق یک متری و حداکثر برای مدت نیم ساعت در آب فرو برد.

این تبلت به پنل نمایشگر ۱۰.۱ اینچی QXGA با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده است و توان پردازشی اش را از چیپست HiSilicon Kirin 659 با پردازنده هشت هسته ای و همچنین پردازنده گرافیکی MaliT830-MP2 می گیرد.

WaterPlay قرار است که دو نسخه مختلف عرضه شود:

  • یک مدل ارزان قیمت با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • یک مدل پریمیم با حافظه دوبرابری و ۴ گیگابایت رم که البته به واسطه پشتیبانی از کارت های حافظه مایکرو اس دی امکان ارتقای ظرفیت ذخیره سازی هر دویشان تا ۲۵۶ گیگابایت فراهم است.

این دستگاه همچنین در بدو ورودش به بازار از اندروید ۷.۰ نوقا پشتیبانی می کند که به آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی هوآوی موسوم به EMUI 5.1 مزین شده است. یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده. تامین امنیت این تبلت نیز از طریق حسگر اثرانگشتی صورت می گیرد که درون دکمه هوم آن تعبیه شده است.

ابعاد این محصول برابر با ۲۴۸ در ۱۷۳ در ۷.۸ میلیمتر عنوان شده و وزنی برابر با ۴۶۵ گرم دارد که با در نظر داشتن همین مساله می توان گفت اندکی حجیم به نظر می آید.

تامین شارژ مورد نیاز این گجت از طریق باتری ۶۶۶۰ میلی آمپر ساعتی آن صورت می گیرد که به تکنولوژی شارژ سریع نیز مجهز است. این دستگاه همراه با پورتUSB Type-C، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و پشتیبانی از استانداردهای ارتباطی بلوتوث ۴.۱ کم مصرف و GPS به بازار عرضه می شود. قیمت پایه تعیین شده برای این تبلت برابر با ۳۰۰ دلار در بازار چین است.

 
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    از برندی که کپی کترمیکنه اصلاخوشم نمیاد...اصالت ب خرج نمیده..تا کی میخواد از اپل کپی کنه

  • kamran
    kamran | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    هیچوقت از رابط کاربری هوآوی خوشم نیومد

  • @digi_phone
    @digi_phone | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    تبلت خوبیه فقط دوربینش شاید یکم ضعیف
    باشه ولی در کل تو قیمتش ارزش خرید داره.

مطالب پیشنهادی