ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب پخش خودکار ویدیوها را در اندروید آزمایش می کند

از این که موقع بالا و پایین بردن فید اینستاگرام یا توییتر ویدیوها به طور خودکار شروع به پخش می کنند لذت می برید؟ اگر این طور است، به زودی باید یوتوب را نیز به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

از این که موقع بالا و پایین بردن فید اینستاگرام یا توییتر ویدیوها به طور خودکار شروع به پخش می کنند لذت می برید؟ اگر این طور است، به زودی باید یوتوب را نیز به فهرست اپلیکیشن های پشتیبانی کننده از این قابلیت اضافه کنید.

یوتوب به تازگی پخش خودکار ویدیوها در اپلیکیشن اندروید خود را آٰغاز کرده است، البته فعلا به صورت آزمایشی. با فعال شدن این قابلیت، وقتی که در صفحه خانه اپ در جستجوی ویدیو هستید می توانید با توقف اسکرول و تمرکز روی هر ویدیو شاهد پخش خودکار آن باشید.

تفاوت بزرگ پخش خودکار ویدیوی یوتوب با سرویسی مثل فیسبوک اینجاست که ویدیوها از همان اول با صدای بلند پخش نمی شوند، بلکه برای شنیدن صدا باید به طور دستی وارد هر ویدیو بشوید. نکته خوب این که در حالت پخش بی صدا هم می توانید با خواندن زیرنویس حتی ذره ای از مکالمات ویدیو را از دست ندهید.

البته با تمام این اوصاف شاید علاقه ای به استفاده از این قابلیت نداشته باشید. خوشبختانه گوگل در تنظیمات اپلیکیشن گزینه ای قرار داده که بتوانید پخش خودکار را به طور کامل غیر فعال کنید، یا اینکه پخش خودکار فقط هنگام اتصال به وای فای انجام شود تا در مصرف اینترنت دیتا صرفه جویی نمایید.

قابلیتی که از آن صحبت می کنیم هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و تعداد اندکی از کاربران اندروید به آن دسترسی دارند. بنابراین اگر به تجربه این قابلیت علاقه مند هستید احتمالا باید تا زمان انتشار رسمی آن منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    ما ایرانی ها که اجازه استفاده از یوتیوب نداریم بابامون (دولت) اجازه نمیده.

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    خلا ش احساس میشد،چون توی انبوه ویدیوهای پیشنهادی ک اکثرا هم جذابن،انتخاب خیلی سخت بود و این راه خیلی کمک میکنه در انتخاب

  • محمد
    محمد | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    لذت می‌بریم؟!?
    نه داداش رنج میبریم با این تعرفه ها

مطالب پیشنهادی