ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویری از ماژول های اسپیکر الکسا و پرینتر Polaroid Insta-Share موتورولا

در ماه فوریه گذشته و در جریان کنگره جهانی موبایل 2017، موتورولا از Moto Mod های جدیدی برای خانواده موبایل های Moto Z و Moto Z2 رونمایی کرد و در میان تجهیزات جانبی معرفی شده، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در ماه فوریه گذشته و در جریان کنگره جهانی موبایل 2017، موتورولا از Moto Mod های جدیدی برای خانواده موبایل های Moto Z و Moto Z2 رونمایی کرد و در میان تجهیزات جانبی معرفی شده، اسپیکر آمازون الکسا و پرینتر Polaroid Insta-Share به چشم می خورد. حالا ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی دست به کار شده و در توییت اخیر خود، تصویری از این دو ماژول منتشر کرده است.

اسپیکر آمازون الکسا، می تواند موبایل کاربران را به یک اسپیکر هوشمند اکو تبدیل کند. به کمک این ماژول و نیز دستیار صوتی الکسا، کاربر می تواند لوازم خانگی هوشمند را کنترل کرده، از آخرین اخبار و آب و هوا مطلع شود، از طریق فرمان های صوتی از استور آمازون خرید کند و بسیاری فعالیت های دیگر.

از طرف دیگر، پرینتر Polaroid Insta-Share همانطور که از نامش پیداست می تواند تصویری که با دوربین موبایل های Moto Z به ثبت رسانده اید را چاپ کند. در تصویر منتشر شده، می توان درگاهی که تصاویر چاپ شده از آن خارج می شوند را دید و بریدگی کوچکی نیز برای دوربین دستگاه وجود دارد. ضمناً برای تحریک حس نوستالژی مشتریان، لوگوی Polaroid با رنگ های رنگین کمان نیز روی بدنه ماژول به چشم می خورد.

به کمک 16 پین مغناطیسی تعبیه شده روی موبایل های Moto Z و Moto Z2، هر دو ماژول به راحتی بر سر جای خود قرار گرفته و از آن خارج می شوند. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که این دو ماژول در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می شوند اما به نظر نمی رسد لازم باشد زمان زیادی منتظر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    حالا یه عده نیان بگن اون رنگین کمون زیر دوربین بخاطر حمایت از همجنسگراها هستش

مطالب پیشنهادی