ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت Gear Sport سامسونگ
تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه ساعت هوشمند Gear Sport و ایرباد Gear IconX سامسونگ اعلام شد

سامسونگ رسماً اعلام کرد که نسخه ۲۰۱۸ دو محصول جدید از سری Gear شامل ساعت هوشمند Gear Sport و ایرباد بی سیم Gear IconX قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) راهی بازار شود. پیش فروش این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

سامسونگ رسماً اعلام کرد که نسخه ۲۰۱۸ دو محصول جدید از سری Gear شامل ساعت هوشمند Gear Sport و ایرباد بی سیم Gear IconX قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) راهی بازار شود. پیش فروش این دو گجت پوشیدنی از فردا آغاز خواهد شد.

طبق اعلام سامسونگ ساعت Gear Sport با سیستم عامل تایزن، تمرکز ویژه ای روی فعالیت های ورزشی و تناسب اندام خواهد داشت و قابلیت اتصال به موبایل ها و تبلت های اندرویدی و iOS را دارا خواهد بود.

این محصول با بهره مندی از یک نمایشگر Super AMOLED دایره ای به قطر ۱.۲ اینچ، GPS، فناوری NFC و مقاومت در برابر نفوذ آب (تا ۵۰ متر) ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. خریداران می توانند از میان دو رنگ آبی و مشکی یکی را برای خرید انتخاب کنند.

ایربادهای بی سیم هوشمند 2018 Gear IconX محصول دیگری است که به زودی در دسترس خریداران قرار می گیرد. از ویژگی های برجسته این محصول می توان به مشاور دویدن هوشمند، ۴ گیگابایت حافظه داخلی به ازای هر گوشی و صفحه کنترل لمسی اشاره کرد. خریداران می توانند ایرباد مورد علاقه خود را از میان سه رنگ مشکی، خاکستری و صورتی انتخاب کنند. Gear IconX جدید با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    gear s3 قشنگ تره

مطالب پیشنهادی