ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس از سمت خود استعفا می کند

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره سامسونگ الکترونیکس، Kwon Oh-hyun قصد دارد از سمت خود استعفا کند؛ مردی که به خاطر تبدیل کردن سامسونگ به بازیگر اصلی حوزه چیپ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره سامسونگ الکترونیکس، Kwon Oh-hyun قصد دارد از سمت خود استعفا کند؛ مردی که به خاطر تبدیل کردن سامسونگ به بازیگر اصلی حوزه چیپ های مموری، با لقب «آقای چیپ» شناخته می شود. این خبر باعث شده تا بسیاری از فعالان حوزه تکنولوژی شوکه شوند.

پارک جو-گان، مدیر موسسه تحقیقاتی CEO Score اعتقاد دارد زمان بندی این استعفا، بسیار غیرمنطقی است و سامسونگ زیر نظر اوه-هیون و تجارت قطعات او، در حال پشت سر گذاشتن سال بسیار خوبی است که می تواند در سه ماهه چهارم، بهتر هم بشود.

علاوه بر اعلام استعفای اوه-هیون، سامسونگ خبر از رکوردشکنی در درآمد عملیاتی طی سه ماهه سوم داده است که اصلی ترین دلیل آن، فروش چیپ های حافظه بوده است. تقاضای بالا برای چیپ ها، احتمالاً سبب می شود سامسونگ از نظر سود سالیانه نیز قادر به رکوردشکنی باشد. گفتنی است که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی که ماه ژوئن به پایان رسید، قطعات نیمه هادی به تنهایی سودی 8 تریلیون وونی (یا 7.20 میلیارد دلاری) برای سامسونگ به ارمغان آوردند.

اوه-هیون 64 ساله، تقریباً نیمی از عمر خود را در سامسونگ سپری کرده است و سمت خود به عنوان رییس هیئت مدیره و یکی از اعضای این هیئت را تا ماه مارس سال آتی کنار نخواهد گذاشت. علاوه بر این، تصمیم وی به سرعت اجرایی نشده و او کماکان به هدایت تجارت های قطعات و نمایشگر سامسونگ ادامه می دهد. ناگفته نماند که سامسونگ هنوز صحبتی درباره جایگزین احتمالی اوه-هیون به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    جای خالی همچین مدیرایی در کشور ما کاملا احساس میشه!ببینید چطوری سامسونگ رو به اوج رسونده

  • ناصر
    ناصر | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    با توجه به توضبهات مرد بزرگی بوده

  • زال
    زال | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    از اونجایی که سابقا سامسونگ رو بعد از به زندان رفتن جی لی به یه کشتی بدون ناخدا تشبیه کرده بود و گفته بود در اینصورت سامسونگ دچار مشکلاتی در تعیین استراتژی‌های بلندمدت می‌شه، و با توجه به سن بالاش، ممکنه میلی به ادامه کار در این شرایط نداشته باشه و استعفاء داده باشه تا یه شخص جوون‌تر و باانرژی‌تر برای همچین شرایطی روی کار بیاد.
    به علاوه من فکر می‌کنم اتفاقا موقع خوبیه، چون سامسونگ در شرایط مدیریتی خوبی به سر می‌بره و اون یه جورایی تو اوج خداحافظی می‌کنه.

    • dark season
      dark season | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

      مگه بازیکن فوتباله

مطالب پیشنهادی