ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی فروش 10.5 میلیون دستگاه موبایل نوکیا از ابتدای عرضه جهانی تا نیمه سال 2018

بر اساس ادعای «تامی آهونن» (Tomi Ahonen)، مشاور پیشین بخش جهانی کسب و کار 3G نوکیا، HMD Global شرکت مالک برند نوکیا، در بازه زمانی یک سال پس از عرضه جهانی موبایل های این برند، ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

بر اساس ادعای «تامی آهونن» (Tomi Ahonen)، مشاور پیشین بخش جهانی کسب و کار 3G نوکیا، HMD Global شرکت مالک برند نوکیا، در بازه زمانی یک سال پس از عرضه جهانی موبایل های این برند، به مجموع فروش 10.5 میلیون تلفن هوشمند و غیر هوشمند دست خواهد یافت.

اطلاعات تحلیلی که از کارخانه های این برند استخراج شده حکایت از آن دارند که نوکیا در 3 ماهه اول سال 2017، موفق به فروش 100 هزار دستگاه موبایل (شامل مدل های هوشمند و غیر هوشمند) شده که این تعداد با توجه به گذشت حدود یک سال از بازگشت برند نوکیا به دنیای اسمارت فون به لطف HMD Global با معرفی و عرضه نوکیا 6 تنها در چین، خوب به نظر می رسد. در ادامه، فروش نوکیا در سه ماهه دوم سال 2017 به 1.4 میلیون موبایل رسید و انتظار می رود در سه ماهه چهارم این عدد به 2.5 میلیون افزایش برسد. حالا به نظر می رسد موبایل های نوکیا تا نیمه سال 2018 به مجموع فروش 10.5 میلیونی دست یابند.

لازم به ذکر است که در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی، هیچ محصولی از این شرکت در سطح بین المللی عرضه نشد؛ لذا دوره یک ساله مد نظر آقای آهونن، در واقع از زمان عرضه بین المللی یعنی حدود نیمه سال 2017، تا نیمه سال 2018 است.

موبایل جدید نوکیا 3310 که انتظار می رود فروش خوبی را تجربه کند.

آهونن همچنین پیش بینی کرده که در سه ماهه انتهایی سال جاری میلادی، اچ ام دی گلوبال موفق به فروش 3.5 میلیون اسمارت فون شود. او معتقد است که این تحلیل را بر اساس فاکتورهای متعددی انجام داده و افزوده که عرضه دو تلفن هوشمند در سه ماهه پایانی سال 2017، توسط این برند و نیز نزدیک شدن به سال نوی میلادی موجب افزایش فروش و در آمد HMD Global خواهد شد.

گفتنی است HMD Global در حال حاضر فروش موفقی را در اسمارت فون های میان رده نوکیا 3، 5 و 6 تجربه می کند و از سوی دیگر به نظر می رسد موبایل های غیر هوشمندی از جمله نوکیا 3310 جدید (بررسی دیجیاتو) نیز فروش بالایی را تجربه کنند. این استارتاپ فنلاندی همچنین قصد دارد بازار خود را به کشورهای بیشتری گسترش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    نوکی جان، یه طراحی مشتی میطلبی

  • ali zade
    ali zade | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    خدا کنه که زودتر وارد ایران هم بشود تا از شر محصولات بنجول پلاستیکی و مزخرف سامسونگ خلاص شیم که نه آپدیت می شوند و نه پشتیبانی درست حسابی دارند همش هم تو هنگن

    • محمد رضا
      محمد رضا | ۱ آبان ۱۳۹۶

      همین بنجل سامسونگ اگه نبود الان نوکیا با کیبود عربی داشتین آیفون هم که گیر نمی یومد

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۳ مهر ۱۳۹۶

    دوستم نوکیا 3 خریده ... باهاش کار کردم

    .
    چقد خوب بوددد
    چقد زیبا
    روون

مطالب پیشنهادی