ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روسیه از پول رمزنگاری شده اختصاصی خود استفاده خواهد کرد

ورود پول مجازی به عرصه مبادلات دنیا و برخی مزایای آن باعث شده کشورهای مختلفی (مانند هند) به سمت توسعه پول رمزنگاری شده خود بروند و حالا خبر می رسد که روسیه نیز به جمع ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

ورود پول مجازی به عرصه مبادلات دنیا و برخی مزایای آن باعث شده کشورهای مختلفی (مانند هند) به سمت توسعه پول رمزنگاری شده خود بروند و حالا خبر می رسد که روسیه نیز به جمع این کشورها پیوسته است.

بر اساس اظهارات «نیکولای نیکوروف» وزیر ارتباطات روسیه، ولادیمر پوتین رئیس جمهور این کشور دستور داده پول مجازی مذکور تحت عنوان فعلی «CryptoRuble» (روبل واحد پول روسیه است) هرچه زودتر توسعه داده شود.

پول مجازی روس ها بر خلاف بیت کوین قابل استخراج نیست

البته به گفته نیکوروف، پول مجازی روس ها بر خلاف بیت کوین قابل استخراج نیست و توسط دولت توزیع و کنترل خواهد شد. همچنین قابلیت تبدیل روبل رمزنگاری شده به روبل واقعی نیز پیش بینی شده، اما دارندگان پول مجازی برای انجام چنین کاری باید محل کسب درآمد خود را با ارائه مدرک به دولت ثابت کنند که در غیر این صورت، 13 درصد از مبلغ به عنوان مالیات توسط دولت روسیه ضبط خواهد شد.

لازم به ذکر است که پول رمزنگاری شده روسیه برای افزایش امنیت و اعتماد عمومی، از فناوری «Blockchain» بهره خواهد برد (مانند بیت کوین) و جالب است بدانید که در صورت افزایش ارزش آن از زمان خرید تا فروش، از طرف دولت مالیات 13 درصدی دیگری بر تفاوت قیمت مذکور تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است بانک مرکزی روسیه پیش از این با فیلتر کردن سایت های ارائه دهنده پول های مجازی، استفاده از نمونه های موجود را در خاک این کشور ممنوع کرده بود که علت این امر حالا با اعلام تصمیم جدید دولت روسیه مشخص شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی