ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از ماوس جدیدی با دکمه های قابل برنامه ریزی رونمایی کرد

مایکروسافت سال گذشته از یک دستگاه ماوس ساده با برند سرفیس رونمایی کرد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از مشتریان را راضی کرده است. حال این شرکت محصول جدیدی را به بازار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۷

مایکروسافت سال گذشته از یک دستگاه ماوس ساده با برند سرفیس رونمایی کرد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از مشتریان را راضی کرده است. حال این شرکت محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده که علاوه بر کیفیت بالا، با سه دکمه قابل برنامه ریزی امکان شخصی سازی عملکردها را برای کاربر فراهم می کند.

ماوس جدید که نام کامل آن «Surface Precision Mouse» است، توانایی اتصال همزمان به سه کامپیوتر مختلف از طریق بلوتوث را داشته و دکمه های آن برای انجام اموری مانند باز کردن اپلیکیشن ها و یا ذخیره کردن فایل ها قابل برنامه ریزی هستند.

Surface Precision Mouse قابلیت اتصال بی سیم و با سیم به دستگاه های مختلف را دارد

البته ماوس مورد بحث قابلیت اتصال بی سیم و با سیم به دستگاه های مختلف را دارد که این ویژگی در پلتفرم های متفاوت با محدودیت هایی مواجه است. به عنوان مثال کامپیوترهای مکینتاش و سیستم های مجهز به ویندوز 7 تنها از طریق کابل USB با ماوس مایکروسافت ارتباط برقرار می کنند در حالی که Surface Precision Mouse برای اتصال به دیوایس های اندرویدی تنها گزینه بلوتوث را در اختیار دارد.

لازم به ذکر است که دکمه های قابل برنامه ریزی ماوس جدید مایکروسافت فقط با ویندوز 10 کار می کنند و سایر پلتفرم ها (حتی Windows 10 S) از امکان برنامه ریزی آنها بی بهره هستند.

گفتنی است Surface Precision Mouse در حال حاضر با قیمت 99 دلار به فروش گذاشته شده و نخستین ماوس ها یک ماه دیگر به دست مشتریان خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    ماوس مایکروسافت خیلی خوشگلن چرا این انقدر ضمخته!؟؟

مطالب پیشنهادی