ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی میت 10 لایت همراه با چیپست کایرین ۶۵۹ رسما معرفی شد

روز گذشته کمپنی هوآوی از جدیدترین موبایل های پرچمدار خود با نام های میت 10، 10 پرو و نسخه لوکس پورشه دیزاین رونمایی کرد اما حرفی از مدل مقرون به صرفه تر این محصول یعنی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۹

روز گذشته کمپنی هوآوی از جدیدترین موبایل های پرچمدار خود با نام های میت 10، 10 پرو و نسخه لوکس پورشه دیزاین رونمایی کرد اما حرفی از مدل مقرون به صرفه تر این محصول یعنی میت 10 لایت که پیشتر هم شایعات زیادی در رابطه با آن مطرح شده بود به میان نیاورد.

حالا مشخص شده که این شایعات صحت دارند؛ هوآوی ابتدا میت 10 لایت را در چین معرفی و سپس رسما در اروپا رونمایی کرد و اعلام نمود که در نظر دارد آن را به بر قدیم (آفریقا، آسیا و اروپا) عرضه نماید.

دستگاه یک اسمارت فون میان رده با برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری است که به یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با حداقل حاشیه مجهز شده است.

برخلاف نسخه پرچمدار اما، مدل لایت از سیستم روی چیپ کایرین ۶۵۹ بهره می گیرد که در اصل یک پله پایین تر از کایرین ۹۷۰ قرار دارد و از چیپ هوش مصنوعی آن بی بهره است.

میت 10 لایت به یک پردازنده هشت هسته ای با چهار گیگابایت رم مجهز شده است


میت 10 لایت به یک پردازنده هشت هسته ای با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز گردیده و یک درگاه سیم کارت هیبریدی نیز برایش درنظر گرفته شده که می توانید از آن برای قرار دادن همزمان دو سیم کارت یا ترکیب سیم کارت و کارت حافظه مایکرو اس دی بهره بگیرید.
میت 10 لایت چهار دوربین دارد که دو عدد از آن در بخش پشتی بدنه و دو دوربین دیگر در سطح جلویی آن برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری تعبیه شده اند. آرایه دوربین پشتی دستگاه را سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی تشکیل می دهد تا امکان گرفتن عکس هایی با پس زمینه تار برایتان فراهم شود و از این لحاظ می توان آن را به مد پرتره در موبایل های دیگری نظیر  آیفون تشبیه کرد.
در بخش جلویی بدنه نیز یک سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دستگاه خودنمایی می کنند. انرژی کلیه این قطعات نیز از طریق یک باتری ۳۳۴۰ میلی آمپرساعتی تامین می گردد.

خبر ناخوشایند اما اینکه میت 10 لایت برخلاف نسخه های پایه و لوکس خود همراه با اندروید 7.0 نوقا به بازار عرضه می شود و احتمالا چندین ماه طول می کشد تا موفق به دریافت اوریو شود.

قیمت پایه برای این دستگاه از ۴۰۰ یورو در اورپا شروع می شود و کاربران از میان رنگ های طلایی، مشکی گرافیتی و آبی می توانند گزینه دلخواهشان را انتخاب نمایند. این موبایل از اوایل ماه آبان به اروپا عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mehdi.ch
    mehdi.ch | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    هواوی هم ول کن خانواده کایرین 65x نیست

  • Aminpouyan
    Aminpouyan | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    ?????

  • H A M E D
    H A M E D | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    این که برا گوشیا هواوی مینویسن چهار دوربین داره خیلی رو اعصابه
    یه طوری مینویسن انگار پشت گوشی چهارتا داره :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی