ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نسخه جدید تقویم تحت وب خود را منتشر کرد

گوگل ساعاتی پیش نسخه جدیدی از اپلیکیشن تقویم تحت وب خود موسوم به Google Calendar را منتشر کرده که در آن تغییرات بزرگی مشاهده می شود. طراحان گوگل در این نسخه رابط کاربری کاملا جدیدی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

گوگل ساعاتی پیش نسخه جدیدی از اپلیکیشن تقویم تحت وب خود موسوم به Google Calendar را منتشر کرده که در آن تغییرات بزرگی مشاهده می شود. طراحان گوگل در این نسخه رابط کاربری کاملا جدیدی را برای اپلیکیشن طراحی کرده اند که با آیکن های بزرگ، رنگ های تازه و باکس های منظم تر برای رویدادها ظاهر زیبا و مدرن تری به خود گرفته است.

در واقع می توان گفت که نسخه تحت وب تقویم گوگل از نظر ظاهری حالا به اپلیکیشن موبایل آن شباهت پیدا کرده. اما از نظر عملکرد، گوگل قابلیت های جدیدی به تقویم اضافه کرده که بیشترین سود از آن ها را کسب و کارها و کاربران تجاری خواهند برد. حالا ادمین ها می توانند جزئیاتی در مورد اتاق های کنفرانس به هر رویداد اضافه کنند تا شرکت کنندگان پیش از حاضر شدن در محل از وسعت مکان یا امکان دسترسی ویلچر و مسائلی از این قبیل با خبر شوند.

همچنین کاربران تقویم گوگل از این پس قادرند که اسناد و فایل های اکسل و پاورپوینت را ضمیمه رویدادهایشان کنند تا افراد شرکت کننده در هر رویداد با مراجعه به بخش event detail به آن ها دسترسی داشته باشند.

گوگل به جز مواردی که گفتیم، تغییرات کوچک دیگری را هم در نسخه تحت وب تقویم در دستور کارش قرار داده که می توانند ارتباط و همکاری با دیگر افراد را بهبود ببخشند. کاربران حالا می توانند در حالت day چندین تقویم را به طور یکجا مشاهده کرده و با هم مقایسه نمایند. همچنین حالا با نگه داشتن نشان گر ماوس روی اسامی شرکت کنندگان در هر رویداد، اپلیکیشن می تواند اطلاعات کاربری هر کدام را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Ali Hemmati
    Mohammad Ali Hemmati | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    ظاهرا هنوز با آی‌پی های ایران همون ورژن قدیمی لود میشه!?

    • Arash Yazdian
      Arash Yazdian | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

      از تحریم شکن استفاده کن دکمه Use New Calendar اضافه میشه ! از اون پس دیگه همیشه با استایل جدید باز میشه....

مطالب پیشنهادی