ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس SoundCloud رفع فیلتر شد

مطابق گزارش کاربران در شبکه‌ های اجتماعی، به نظر می رسد که سرویس استریم موسیقی SoundCloud از ساعاتی پیش در ایران رفع فیلتر شده است. در حال حاضر می توانید با مراجعه به وبسایت این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۱

مطابق گزارش کاربران در شبکه‌ های اجتماعی، به نظر می رسد که سرویس استریم موسیقی SoundCloud از ساعاتی پیش در ایران رفع فیلتر شده است. در حال حاضر می توانید با مراجعه به وبسایت این سرویس، بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده آی پی در آن ثبت نام کرده و از مزایای آن استفاده کنید.

به نظر می رسد که این موضوع برای اپلیکیشن های iOS و اندروید ساوندکلاود هم صادق باشد. ساوندکلاود یک پلتفرم آنلاین استریم موسیقی است که در سال ۲۰۰۷ و توسط دو  سوئدی در کشور آلمان بنیان گذاری شد و مطابق آخرین آمار منتشر شده در حال حاضر پذیرای بیش از ۴۰ میلیون دوستدار موسیقی و ماهانه بیش از ۲۰۰ میلیون شنونده از سراسر دنیاست.

شکی نیست که رفع فیلتر این سرویس محبوب می تواند خبر خوشحال کننده ای برای هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی در ایران باشد. اما خبر خوب دیگر این که به نظر می رسد ساوندکلاود تنها پلتفرم موسیقی محوری نیست که امروز در ایران رفع فیلتر می شود.

سرویس استریم موسیقی SoundCloud از ساعاتی پیش در ایران رفع فیلتر شده است

از دقایقی پیش در شبکه های اجتماعی زمزمه هایی مبنی بر رفع فیلترینگ سرویس اسپاتیفای هم به گوش می رسد. البته بسیاری می گویند که هنوز نمی توانند بدون ابزار تغییر دهنده آی پی به اسپاتیفای دسترسی داشته باشند، اما رفع فیلترینگ این سرویس برای بخشی از کاربران ممکن است نشانه ای بر این باشد که به زودی تمامی ایرانی ها می توانند بدون محدودیت به آن دسترسی پیدا کنند.

اگر چه هنوز هیچ کدام از مقامات رسمی کشور نسبت به رفع فیلترینگ این دو سرویس واکنشی نشان نداده اند، اما با توجه به گفته های آقای محمدجواد آذری جهرمی، وزیر فعلی ارتباطات به نظر می رسد که رفع فیلترینگ سرویس های پر استفاده اینترنتی در ایران (از جمله توییتر و یوتوب) جزو برنامه های مهم دولت دوازدهم در آینده نزدیک باشد که باید آن را به فال نیک گرفت.

آیا ساوندکلاود و اسپاتیفای برای شما هم رفع فیلتر شده و می توانید بدون ابزار تغییر دهنده آی پی به آن ها دسترسی داشته باشید؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • Iliya Javadian
    Iliya Javadian | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    آقا دوباره رفع فیلتر شد آخ جوووووون

  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    دوباره فیلتر شد

  • mohamad seraj
    mohamad seraj | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    ایول!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی