ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت از برتری های سرفس بوک 2 نسبت به مک بوک پرو اپل می گوید

مایکروسافت در رویداد 25 مهر ماه از لپ تاپ هیبریدی سرفس بوک 2 رو نمایی کرد؛ دستگاهی که از پردازنده نسل هشتم اینتل در کنار پردازشگر گرافیکی GTX 1060 انویدیا و 16 گیگابایت رم بهره ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۷

مایکروسافت در رویداد 25 مهر ماه از لپ تاپ هیبریدی سرفس بوک 2 رو نمایی کرد؛ دستگاهی که از پردازنده نسل هشتم اینتل در کنار پردازشگر گرافیکی GTX 1060 انویدیا و 16 گیگابایت رم بهره می برد و وعده دوام باتری 17 ساعته را می دهد و به ادعای مایکروسافت برتری های قابل توجهی نسبت به مک بوک پروی اپل دارد.

سرفس بوک 2

بر اساس ادعای کمپانی ساکن ردموند، سرفس بوک 2، تا 5 برابر سریعتر از اولین نسخه سرفس بوک است و تا دو برابر نیز سریعتر از آخرین نسخه مک بوک پروی اپل است. البته مایکروسافت اشاره نکرده که این مقایسه را با کدام نسخه لپ تاپ اپل انجام داده.

این شرکت همچنین در سایت خود اعلام کرده که لپ تاپ جدیدش تا 70 درصد دوام باتری بیشتری نسبت به مک بوک پروی اپل دارد. لازم به ذکر است که باتری لپ تاپ مذکور اپل با یک بار شارژ تا 10 ساعت دوام می آورد.

مک بوک پروی اپل

مایکروسافت مقایسه با مک پرو را ادامه داده و اعلام نموده که نمایشگر سرفس بوک 2 در نسخه 15 اینچ دارای رزولوشن 3240 در 2160 پیکسل بوده و از تراکم 267 پیکسل در هر اینچ بهره می برد؛ در حالی که رزولوشن نسخه 15 اینچی مک بوک پرو 2880 در 1800 پیکسل با تراکم 220 پیکسل در هر اینچ است.

گفتی است پیش فروش سرفس بوک 2 از تاریخ 18 آبان ماه شروع می شود و یک هفته بعد یعنی 25 آبان به دست خریداران اولیه خواهد رسید. قیمت پایه مدل 13 اینچی این دستگاه برابر با 1500 دلار، قیمت مدل 13 اینچی با گرافیک اختصاصی برابر با 2000 دلار، و قیمت پایه مدل 15 اینچی 2500 دلار تعیین شده است. در هر حال به منظور ارزیابی صحت ادعای مایکروسافت در خصوص دوام باتری و سرعت بالاتر این دستگاه نسبت به مک بوک پروی اپل، باید تا زمان عرضه آن صبر نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲۸ مهر ۱۳۹۶

    جالبه، اپل هیچوقت تو رویداد هاش مایکروسافت رو به حساب نمیاره و اسمی از سرفیس بوک ها یا دیگر محصولاتش نمیاره...یجورایی که انگار اصلا اونا در حد ما نیستن که بخوایم در موردشون حرف بزنیم...ولی مایکروسافت از زمان معرفی سرفیس هاش به این ور (شاید هم قبل تر)، همیشه سعی کرده به صورت مستقیم خودش رو رقیب اپل نشون بده و فقط هی تکرار کنه محصولات ما بهتر از اپل هستن...و جالبه که هیچوقت هم تو میزان فروش، به گرد محصولات اپل نرسیدن...نمیدونم تا کی میخواد این روند خفت بار رو ادامه بده و به صورت یک طرفه محصولات خودش رو با محصولات اپل مقایسه کنه و دنبال دلیل مسخره برای بهتر بودن محصولاتش بگرده...

    • agha
      agha | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

      دلیل مسخره ای که میگید الان در مورد شما صدق میشه

    • agha
      agha | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

      باید بفهمید که gtx ۱۰۶۰ تو هر لپتاپی نیست و به این نازکی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی