ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پا در کفش بزرگان؛ درگ مک لارن 720S در برابر محصولات فراری، پورشه و بوگاتی

 موتور 4 لیتری 8 سیلندر وی شکل BITURBOCHARGED مک لارن 720S توان تولید 710 اسب بخار و گشتاور 770 نیوتن متر را دارد. و از این رو می توان 720 را در رده خودروهای سوپر ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

 موتور 4 لیتری 8 سیلندر وی شکل BITURBOCHARGED مک لارن 720S توان تولید 710 اسب بخار و گشتاور 770 نیوتن متر را دارد. و از این رو می توان 720 را در رده خودروهای سوپر اسپرت طبقه بندی کرد.

این آمار و ارقام مربوط به کاتالوگ مک لارن بود اما هنگامی که 720 را روی دستگاه داینو تست کردیم متوجه شدیم این خودرو توان تولید 800 اسب بخار را نیز دارد.

این آمار و ارقام کمی وسوسه کننده به نظر می رسید پس تصمیم گرفتیم 720 را جلوی سوپر اسپرت های نقاط مختلف جهان قرار دهیم. اولین مسابقه یک جنگ داخلی بین 720S و 675LT بود که پس از آن 720 در مقابل فراری F12 TDF، پورشه 918 و حتی بوگاتی Chiron قرار می گیرد.

مسابقه به صورت Roll Race برگزار شد. در این شیوه به دلیل کاهش احتمال خطای رانندگان از استارت از حال سکون صرفه نظر شده و هر دو خودرو از سرعت 72 تا 241  کیلومتر در ساعت با یک دیگر مسابقه می دهند.

غول آخر نبرد مکلارن بوگااتی شیرون است که با شتاب 0 تا 100 2.5 ثانیه ای و قدرت 1500 اسب بخار به عنوان یکی از سریعترین خودرو های دنیا شناخته می شود اما آیا این هیولای بی شاخ و دم در برابر مک لارن با 790 اسب بخار قدرت بیشتر، حرفی برای گفتن دارد؟

در هنگام شروع مسابقه Chiron استارت خوبی نداشت و همین مورد سبب شد که عملکرد آن با 720 یکی باشد آن هم به این دلیل که Chiron از دنده دوم شروع به حرکت کرد. اما در مسابقه دوم برنده قطعا بوگاتی بود که باز هم مقاومت 720S در برابرش ستودنی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

    این ماشین فوق العادست
    http://iranrooyesh.ir

  • | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    به طرز فجیعی کارش عالی بود

مطالب پیشنهادی