ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توسعه فناوری ۸ نانومتری سامسونگ تکمیل شد

سامسونگ اوایل امسال خبر داد که می خواهد فناوری پردازش ۸ نانومتری را به نقشه راه خود اضافه کند. این فناوری جدید، عملکرد بهتر، مقیاس پذیری و مزیت هایی برای مصرف انرژی در مقایسه با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

سامسونگ اوایل امسال خبر داد که می خواهد فناوری پردازش ۸ نانومتری را به نقشه راه خود اضافه کند. این فناوری جدید، عملکرد بهتر، مقیاس پذیری و مزیت هایی برای مصرف انرژی در مقایسه با پردازنده های فعلی ایجاد می کند. اما امروز خبر رسید که سامسونگ توسعه فناوری ۸ نانومتری را بر پایه و اساس نسل دوم پردازنده های ۱۰ نانومتری تکمیل کرده است.

۸ نانومتری ها در مصرف ۱۰ درصد راندمان بهتری دارند در حالی که ابعادشان نیز ۱۰ درصد کوچکتر می شود و در پردازنده های قدرتمندی که برای سرورها و ماینینگ ارزهای مجازی استفاده می شود مناسب است.

لی سانگ هیون از اعضای تیم بازاریابی سامسونگ می گوید: «بر اساس تجربه موفقیت آمیز ما در تولید انبوه ۱۰ نانومتری ها، ما پردازش ۸ نانومتری را آماده کردیم تا نیاز بازارهای متعددی را پاسخ گوید.»

سامسونگ تایید کرده که در حال کار با کوالکام است تا پردازش ۸ نانومتری را به مرحله عملیاتی برساند. پیش از این نیز آن ها در مراحل ۱۴ و ۱۰ نانومتری با یکدیگر همکاری داشتند.

کوالکام روی برخی محصولات ابتدای سال آینده خود از پردازش ۸ نانومتری بهره خواهد گرفت. قرار است که امروز و در مونیخ آلمان، سامسونگ اطلاعات جامع تری از این فناوری ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی