ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت مجازی ال جی
تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی ال جی با نام تجاری UltraGear عرضه می شود

اخیراً شرکت ال جی نام تجاری «UltraGear» را در دفتر حفاظت از مالکیت های معنوی اتحادیه اروپایی به ثبت رسانده است. تصور می شد که هدست واقعیت مجازی رده بالای شرکت کره ای با همین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

اخیراً شرکت ال جی نام تجاری «UltraGear» را در دفتر حفاظت از مالکیت های معنوی اتحادیه اروپایی به ثبت رسانده است. تصور می شد که هدست واقعیت مجازی رده بالای شرکت کره ای با همین نام روانه بازار شود.

در اسناد مورد اشاره ذکر شده که این نام متعلق به یک سخت افزار در حوزه واقعیت مجازیست که دارای نمایشگر بوده و روی سر نصب می شود. لازم به یادآوریست که ال جی نسخه اولیه این هدست را برای اولین بار در خلال کنفرانس توسعه دهندگان بازی در ماه مارس امسال رونمایی کرده بود. در آن زمان اعلام شد که محصول فوق در اوایل سال ۲۰۱۸ روانه بازار می شود.

قرار است این هدست از پلتفرم نرم افزاری SteamVR کمپانی ولو بهره ببرد. این پلتفرم با همکاری دیگر برند مشهور در عرصه واقعیت مجازی، یعنی شرکت HTC توسعه یافته است. نسخه اولیه محصول مورد بحث مجهز به دو نمایشگر ۳.۶۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۱۴۴۰ بود و برای پردازش محتوای به نمایش درآمده به یک رایانه قدرتمند نیاز داشت. نرخ به روز رسانی تصویر در نمایشگر هدست UltraGear نیز ۹۰ گیگاهرتز اعلام شده است.

به احتمال فراوان در خلال نمایشگاه CES سال آینده در لاس وگاس اطلاعات بیشتری در خصوص نخستین هدست واقعیت مجازی شرکت ال جی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. گرچه هنوز هیچ قیمتی برای این گجت پوشیدنی اعلام نشده، اما انتظار می رود رقمی در حدود ۶۰۰ دلار روی برچسب قیمت آن درج شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • agha
    agha | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    به درد نمیخوره ، windows mixed reality بهتره و از steam vr قراره سلپورت کنه

  • goodarz
    goodarz | ۲۸ مهر ۱۳۹۶

    یه عینک واقعیت مجازی تصویردار ارزون قیمت پیدا نمیشه ما بخریم همش که با وجود دلار بالای 4 تومن و ارزش پول ملی کم و انصاف فروشنده های عزیز ان تومن قیمت دارن تازه اونا هم سیستمی میخوان که اونم دست کمی از این نداره ? ? ?

    • Ali.T
      Ali.T | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

      چرا ازین مقواییا هست دیجی کالا داشت قبلا
      تو فروشگاها هم‌ موجوده
      منتهی اول مطمئن شو گوشیت به خوبی پشتیبانی میکنه

مطالب پیشنهادی