ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی احتمالا سال آینده اسمارت فون تاشوی خود را به بازار عرضه می کند

کمپانی هواوی که چند روزپیش از پرچمدارهای جدید سری میت 10 رونمایی کرد، برای سال آتی نقشه های جالبی در سر دارد. به گزارش «Cnet» این کمپانی در حال کار بر روی یک اسمارت فون ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کمپانی هواوی که چند روزپیش از پرچمدارهای جدید سری میت 10 رونمایی کرد، برای سال آتی نقشه های جالبی در سر دارد. به گزارش «Cnet» این کمپانی در حال کار بر روی یک اسمارت فون تاشو است و ممکن است در سال آینده آن را به بازار عرضه کند.

«ریچارد یو» مدیرعامل هواوی تاکید کرده که شرکت متبوعش یک «نمونه حقیقی» از یک اسمارت فون تاشو را تولید کرده اما این نمونه برای عرضه به بازار در زمینه های طراحی مکانیکی و انعطاف پذیری نمایشگر به اصلاحاتی نیاز دارد.

«ZTE» که یکی از رقبای محلی و بین المللی هواوی محسوب می شود پیش از اسمارت فون تاشوی «Axon M» را معرفی کرده که قرار است در آبان ماه به بازار آمریکا راه پیدا کند. با این حال Axon M در واقع دو نمایشگر است که از طریق یک لولا به هم متصل شده اند و حاشیه های کناری باعث ایجاد فاصله بین صفحه نمایش بزرگتر می شوند.

اسمارت فون تاشوی «Axon M»

به گفته ریچارد یو نمونه اولیه موبایل تاشوی هواوی از دو صفحه نمایش با یک فضای خالی بسیار کوچک بین آنها تشکیل شده است اما مهندسان این شرکت در حال تلاش برای از بین بردن این فاصله هستند.

در حال حاضر اطلاعاتی بیشتر از این اسمارت فون در دست نیست اما اگر هواوی بتواند مشکلات موجود را حل کرده و آن را به بازار عرضه کند، اعتبار خود در زمینه نوآوری را به مراتب افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سروش سکایی
    سروش سکایی | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    فرهنگ سازی کنیمّ...
    اسم این شرکت هواوی خوانده نمی شود بلکه وا وی Wa-wei خوانده می شود

  • soheil
    soheil | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    به شخصه پول داشتم گوشی تاشو نمیخریدم

    هنوز خیلی مونده تا جا بیوفته ...

  • ajamali95
    ajamali95 | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    واو عاليه

مطالب پیشنهادی