ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Color Phone Flash؛ شخصی ساز صفحه تماس اندروید با تم های زیبای متحرک

وقتی که از شخصی سازی اندروید صحبت می کنیم، معمولا المان هایی مثل ظاهر نوار ابزار، شیوه دسته بندی منوها و شکل و شمایل آیکن ها اهمیت بیشتری برای افراد دارند. اما آیا تا حالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

وقتی که از شخصی سازی اندروید صحبت می کنیم، معمولا المان هایی مثل ظاهر نوار ابزار، شیوه دسته بندی منوها و شکل و شمایل آیکن ها اهمیت بیشتری برای افراد دارند. اما آیا تا حالا به فکرتان افتاده که «صفحه تماس های ورودی» اندروید را هم بسته به سلیقه تان تغییر بدهید؟

Color Phone Flash آمده تا همین کار را برایتان انجام بدهد؛ یک اپلیکیشن فوق العاده جالب و کاربردی برای کسانی که از شخصی سازی تک تک اجزای سیستم عامل لذت می برند.

با Color Phone Flash می توانید صفحه تماس های ورودی موبایل تان را از حالت بی روح و ساکن پیش فرض خود درآورده و پس زمینه را با تصاویر گیف زیبا و چشم نوازی جایگزین کنید که در تاریکی می درخشند. طبیعتا انجام این کار جلوه خاص و منحصر به فردی به موبایل تان می دهد که باعث می شود از کار کردن با آن لذت بیشتری ببرید.

البته درخشش نور و چشمک زدن نمایشگر در تاریکی فایده دیگری هم برایتان دارد، آن هم این که وقتی موبایل تان در حالت سایلنت قرار می دهید چشمک زدن نور بتواند توجه تان را سریع تر به سوی موبایل جلب کند.

تصاویر متحرک Color Phone Flash همگی در فرمت گیف هستند و تعدادشان در نسخه فعلی اپلیکیشن به ۲۰ عدد می رسد. شاید بیست مورد خیلی زیاد نباشد، ولی خوشبختانه در همین تعداد اندک هم تنوع تصاویر بالاست و نکته مهم تر این که همگی از ابتدا آزاد هستند و برای دسترسی به هر کدام نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

توسعه دهندگان اپلیکیشن انتخاب و جایگزین کردن تصاویر را برایتان به آسانی آب خوردن کرده اند. با ورود به صفحه انتخاب هر عکس، می توانید پیش نمایشی از آن ببینید و در صورتی که مورد پسندتان واقع شد، با یک اشاره آن را با صفحه تماس ورودی فعلی تان جایگزین کنید.

تصویر گیفی که در ادامه می بینید یکی از پیش زمینه های متحرک فوق العاده زیبای Color Phone Flash را به نمایش می گذارد:

مشکلی که همیشه در مورد اپلیکیشن های حاوی تصاویر متحرک مطرح می شود، مصرف باتری بالای آن هاست. خوشبختانه در مورد Color Phone Flash این مسئله خیلی مطرح نیست مگر اینکه حجم تماس های ورودی تان آنقدر بالا باشد که بتواند تأثیر محسوسی بر مصرف باتری تان بگذارد.

اما فارغ از این موضوع، تمام نکات مثبتی که گفتیم دست به دست هم داده اند تا اندرویدی ها استقبال خوبی از این اپلیکیشن به عمل آورند. با آنکه از انتشار Color Phone Flash در گوگل پلی سه ماه بیشتر نگذشته اما تعداد دانلودهای آن از مرز 100 هزار مرتبه هم عبور کرده و با توجه به به‌روزرسانی های مستمر توسعه دهنده که هر بار تم های جدیدی را برای اپلیکیشن به همراه دارد، دور از انتظار نیست که Color Phone Flash در آینده نزدیک به یکی از محبوب ترین اپ های شخصی سازی گوگل پلی تبدیل بشود.

البته امکان شخصی سازی تم ها مثل قرار دادن تصاویر دلخواه برای پس زمینه می توانست تجربه کار با این اپ را هیجان انگیز تر کند که امیدواریم توسعه دهندگان در به روز رسانی های بعدی اپ به فکر این موضوع هم باشند.

Color Phone Flash را می توانید به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Color Phone Flash

Color Phone Flash

سازنده: Color Phone قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mehran Shams
    Mehran Shams | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    افکتاش چقدر زشتن

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    من هیچوقت نتونستم با این شخصی سازیها کنار بیام خیلی خیلی رو اعصابن، خیلی چرته،

  • agha
    agha | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    شخصی سازی بعضی موقع ها بدتر میکنه

  • Captain data
    Captain data | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    حالم از شخصی سازی اندروید با برنامه های مختلف بهم میخوره

    • مبین
      مبین | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

      احسنت? حرف دلمو زدی

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    ???عالیه

مطالب پیشنهادی