ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Aquos R Compact برادر دوقلوی اسنشال فون توسط شارپ معرفی شد

شارپ به تازگی مدل جدیدی از اسمارت فون های سری Aquos به نام «Aquos R Compact» را معرفی کرده که شباهت انکارناپذیری به موبایل ساخته اندی رابین، اسنشال فون دارد. تلفن هوشمند جدید شارپ از ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

شارپ به تازگی مدل جدیدی از اسمارت فون های سری Aquos به نام «Aquos R Compact» را معرفی کرده که شباهت انکارناپذیری به موبایل ساخته اندی رابین، اسنشال فون دارد.

تلفن هوشمند جدید شارپ از نمایشگر 4.9 اینچی با حاشیه بسیار کم، با رزولوشن Full HD و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد؛ ولی بر خلاف اسنشال فون، در بخش پایینی نمایشگر آن یک حاشیه پهن دیده می شود که از زیبایی آن در مقایسه با اسمارت فون ساخت اندی رابین می کاهد. چیپست اسنپدراگون 660 نیز نیرو بخش این اسمارت فون است و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

این موبایل دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی بوده و یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی نیز در آن تعبیه شده است.

از دیگر امکانات این تلفن هوشمند می توان به درگاه USB-C و بلوتوث 5 اشاره کرد. موبایل جدید کمپانی ژاپنی قرار است در رنگ های طلایی، نقره ای، مشکی و سفید به بازار عرضه شود.

لازم است یادآوری کنیم که پیشتر شارپ تلفن هوشمند Aquos S2 را معرفی کرده بود که آن مدل نیز شباهت بسیاری به اسنشال فون داشت.

به نظر می رسد Aquos R Compact قرار است تنها در بازار ژاپن به فروش برود. هنوز قیمت و زمان عرضه این موبایل مشخص نشده ولی احتمالاً در آذر تا دی ماه سال جاری به بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • D D
    D D | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    طراحیش از اسنشال بهتره

  • behzad.h
    behzad.h | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    پایین رو اینهمه پهن زدن بعد دوربین رو گذاشته بالا روی صفحه نمایش

  • pouriya.m&m
    pouriya.m&m | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    خیلی مسخرس ...حاشیه پایین زیاده بعد بالا رو تا خفت میچسبونن میگن گوشی بی حاشیه زدیم بیاید بخرید ۸۰۰ دلار ....

مطالب پیشنهادی