ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل احتمالا در حال توسعه مدل مجهز به نمایشگر اسپیکر هوم است

گوگل چند هفته قبل طی رویدادی اسپیکرهای جدید هوم، هوم مکس و هوم مینی را معرفی کرد و حالا خبر می رسد که به دنبال توسعه یک اسپیکر مجهز به نمایشگر است که امکان تماشای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

گوگل چند هفته قبل طی رویدادی اسپیکرهای جدید هوم، هوم مکس و هوم مینی را معرفی کرد و حالا خبر می رسد که به دنبال توسعه یک اسپیکر مجهز به نمایشگر است که امکان تماشای ویدئوهای یوتیوب، استفاده از نقشه های گوگل مپ، وبگردی و غیره را برای کاربر فراهم می کند.

این محصول که با کد «کوارتز» شناخته می شود، از طریق بررسی کدهای اپلیکیشن «گوگل اپ» لو رفته که شامل عباراتی از قبیل یوتیوب، ویدئو و مرورگر بوده است.

در حال حاضر نیز نمونه هایی از اسپیکرهای مجهز به صفحه نمایش وجود دارد، برای مثال آمازون اسپیکر هوشمند «اکو شو» را با صفحه نمایش 7 اینچی به بازار عرضه کرده است.

اسپیکر هومشند «اکو شو»

گفتنی است از آنجایی که آمازون از فراهم کردن انتخاب گزینه نمایش خودکار برای کاربران خودداری کرده بود گوگل نیز امکان پخش ویدئوهای یوتیوب در این اسپیکر را غیرفعال کرد.

این شرکت ماه گذشته یک مدل دیگر از اسپیکر مجهز به نمایشگر به نام «اکو اسپات» را معرفی کرد که قرار است در آذر ماه به بازار عرضه شود.

اسپیکر گوگل هوم علاوه بر پخش موزیک امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند، اطلاع از وضعیت آب و هوا، اخبار، نتایج مسابقات ورزشی و غیره را برای کاربران فراهم می کند و طبیعتا اضافه کردن نمایشگر به چنین گجتی امکانات آن را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی