ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سورپرایز شیرین سامسونگ برای ۲۰۰ مسافر یکی از خطوط هوایی اسپانیا

روز گذشته مسافران پرواز شماره IB 0513 خطوط هوایی Iberia از مقصد La Coruña به مادرید اسپانیا شیرین ترین سفر خود را تجربه کردند. این ۲۰۰ مسافر ضمن آنکه سالم و سلامت به مقصد خود رسیدند، بلکه بعد از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

روز گذشته مسافران پرواز شماره IB 0513 خطوط هوایی Iberia از مقصد La Coruña به مادرید اسپانیا شیرین ترین سفر خود را تجربه کردند. این ۲۰۰ مسافر ضمن آنکه سالم و سلامت به مقصد خود رسیدند، بلکه بعد از فرود همراه با یک دستگاه گلکسی نوت 8 سامسونگ هواپیما را ترک کردند.

البته اشاره کنیم که این بذل و بخشش بزرگ را واحد اسپانیای سامسونگ ترتیب داده بود و آنها که در سایر کشورهای دنیا زندگی میکنند بهتر است امیدی به دریافت این موبایل در جریان یکی از سفرهای هوایی خود نداشته باشند.

اگر می خواهید بدانید مسافران این پرواز تا چه اندازه بعد از غافلگیری سامسونگ خوشحال شده اند توصیه می کنیم ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

اما باز میگردیم به شرح ماجرا؛ مسافران آرام و بی صدا روی صندلی های خود نشسته بودند که خدمه پرواز با سینی های مملو از این فبلت مقابل آنها ظاهرا شدند وآنها را شوکه کردند.

البته در پس این کار نیز فکر بزرگی قرار دارد: سامسونگ با این روش به نوعی به جهانیان نشان داد که بحران نوت ۷ را پشت سر گذاشته و قدر مشتریان وفادارش را هم به خوبی می داند.

واحد اسپانیای سامسونگ در توییتی آورده:

ما در سامسونگ وقتی زمین می خوریم نتنها ریسک بلند شدن دوباره از جایمان را به جان می خریم بلکه پرواز کردن را هم می آموزیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • Ali Aliy
    Ali Aliy | ۵ آبان ۱۳۹۶

    دقیقا مثل ما کپی کردن ... بلیط ارزان بدون تاخیر از همه مهم تر رفتار محترمانه گاهی هم اپل سامسونگ سونی ... از بعد انقلاب همیشه سورپرایز شدن ملت ... چیزه تازه ای نبود بنظرم .

  • 401914125
    401914125 | ۵ آبان ۱۳۹۶

    دارم از حسادت میمیرم? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی