ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

از شایعه انتصاب جانشین تا واقعیت افزوده؛ موضوع مصاحبه اخیر تیم کوک با Buzzfeed

نشریه Buzzfeed اخیرا مصاحبه ای با تیم کوک مدیرعامل اپل و همچنین Angela Ahrendts مدیر خرده فروشی های این شرکت داشته و کوک نیز در رابطه با موضوعات مختلفی از جمله واقعیت افزوده، شایعه انتصاب جانشین جدید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

نشریه Buzzfeed اخیرا مصاحبه ای با تیم کوک مدیرعامل اپل و همچنین Angela Ahrendts مدیر خرده فروشی های این شرکت داشته و کوک نیز در رابطه با موضوعات مختلفی از جمله واقعیت افزوده، شایعه انتصاب جانشین جدید برای خودش و عرضه آیفون 10سخن به میان آورده که در ادامه توجه شما را به چکیده ای از مهم ترین صحبت های وی جلب می کنیم.

کوک باور دارد که در آینده واقعیت افزوده اهمیت کنونی اپلیکیشن های موبایلی را پیدا خواهد کرد.

در سال ۲۰۰۸ میلادی که اپ استور موبایل را راه اندازی کردیم بسیاری اینطور گفتند که «احتمالا هیچگاه از این اپ ها استفاده نخواهم کرد.» اما حالا شما حتی نمی توانید زندگی تان را به بدون آنها تصور کنید. فکر می کنم این همان چیزی است که در مورد واقعیت افزوده رخ می دهد. به نظرم مردم دقیقا با استفاده از همین فناوری خریدهایشان را انجام خواهند داد و واقعیت افزوده سرگرمی ها و بازی های مردم را دستخوش تغییر خواهد کرد. نحوه یادگیری، آموزش و هرآنچه که تصور کنید به لطف این تکنولوژی متحول می شود.

از کوک سوال شد که آیا شایعه جانشینی Angela Ahrendts به عنوان مدیرعامل اپل صحت دارد یا خیر که کوک پاسخگویی به این سوال را به شخص Ahrendts واگذار کرد. اما درست همانطور که انتظار می رفت Ahrendts این ایده را رد کرد و به گفته این جمله بسنده نمود:

خبر ساختگی، خبر ساختگی، احمقانه هست. خیر!

البته واکنش کوک به این شایعه زیاد هم شدید نبود:

به نظرم همین حالا که من مدیرعامل هستم تا آنجا که توان دارم بسیاری را برای تصدی این پست آماده کرده ام و باقی تصمیمات را در وقتش هیئت مدیره خواهند گرفت.

از او در مورد آیفون  10 سوال شد و کوک نیز مدعی شد که این موبایل گرایش کلی یک دهه آتی در عرصه تکنولوژی را ترسیم خواهد کرد اما همزمان خاطر نشان کرد که تا زمان عرضه نهایی دستگاه به بازار نمی تواند تضمینی در این رابطه ارائه بدهد.

باید ببینیم چه اتفاقی می افتد اما تا حد توان سخت کار می کنیم تا تولید را به بالاترین حدش برسانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی