ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Lawnchair؛ لانچری سبک و قدرتمند برای طرفداران اندروید خالص

طرفدار اندروید خالص و رابط کاربری منحصر به فرد دیوایس های پیکسل هستید اما فعلا امکان خرید این پرچمداران گران قیمت را ندارید؟ هیچ اشکالی ندارد، چرا که لانچرهای شخص ثالث «تا حدی» می توانند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

طرفدار اندروید خالص و رابط کاربری منحصر به فرد دیوایس های پیکسل هستید اما فعلا امکان خرید این پرچمداران گران قیمت را ندارید؟ هیچ اشکالی ندارد، چرا که لانچرهای شخص ثالث «تا حدی» می توانند تجربه کار با پیکسل های جدید گوگل را برایتان شبیه سازی کنند.

نووا لانچر جزو قدرتمندترین این لانچرهاست که تا امروز میلیون ها نفر از سراسر دنیا را شیفته قابلیت های متنوعش کرده. اما در کنار این لانچر مشهور، گاهی اوقات لانچرهای جدیدی هم به پلی استور پا می گذارند که می توانند ارزش تجربه داشته باشند. Lawnchair که امروز معرفی می کنیم جزو همین لانچرها طبقه بندی می شود.

به جز وفاداری به طراحی پیکسل لانچر که شاید مهم ترین انگیزه شما برای دانلود این لانچر باشد، امکانات متنوع شخصی سازی، راحتی استفاده، حجم کم و سرعت بالا خصوصیاتی هستند که از Lawnchair یک لانچر ایده آل ساخته اند.

Lawnchair (که عنوانش یک شوخی کلامی با واژه لانچر بوده) تلاش کرده که رابط کاربری پیکسل لانچر را در دیوایس های قدیمی تر شبیه سازی کند. باید بگوییم که نتیجه از بعضی جنبه ها، خصوصا تنظیمات شخصی سازی حتی از خود پیکسل لانچر هم بهتر بوده است.

وفاداری به طراحی پیکسل لانچر می تواند مهم ترین انگیزه شما برای دانلود این لانچر باشد.

با نصب Lawnchair یک داک نیمه شفاف (که رنگ آن می تواند با تصویر پس زمینه هماهنگ شود) در پایین صفحه در اختیارتان قرار می گیرد تا به مهم ترین اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید. با بالا کشیدن این داک، منوی اپلیکیشن ها ظاهر می شود که امکان جستجوی سریع برنامه ها را هم در آن دارید.

درست مثل پیکسل لانچر که در آن دستیار هوشمند و جستجوگر بومی گوگل نقش برجسته ای دارند، Lawnchair هم این دو را در مرکز توجهات کاربر قرار داده، به طوری که از منوی اصلی می توانید با فشردن لوگوی گوگل به جستجوی مستقیم در وب پرداخته و با یک سوایپ ساده به راست، به Google Now و امکانات متعددش دسترسی داشته باشید.

Lawnchair از خصوصیات ویژه آخرین اندرویدهای موجود یعنی نوقا و اوریو هم پشتیبانی می کند، البته با این تفاوت که بر خلاف نووا یا اکشن لانچر برای دسترسی به آن ها احتیاجی به پرداخت هزینه نیست.

نوتیفیکیشن داتس و آیکن های تطابق پذیر (برای اندروید نوقا به بالا) جزو خصوصیات خوب این لانچر سبک و تازه وارد به حساب می آیند. هر چند امکانات شخصی سازی خوبی هم دارد تا بتوانید شکل و شمایل آن را به سلیقه تان نزدیک کنید.

Lawnchair از خصوصیات ویژه آخرین نسخه های اندروید هم پشتیبانی می کند

مورد اول، پشتیبانی از آیکن پک هاست. تمام پکیج های آیکن محبوب شما روی Lawnchair نصب می شوند و امکان کوچک و بزرگ کردن آن ها به طور دستی را هم دارید. همین موضوع برای داک پایین صفحه، ویجت ها و منوی کشویی اپلیکیشن هم صدق می کند و در تنظیمات اپ شاهد گزینه های متعددی برای شخصی سازی المان های رابط کاربری خواهید بود.

ضمنا اگر علاقه مند به تم های تیره هستید، Lawnchair به غیر از تم پیش فرض خود که عمدتا از رنگ سفید تشکیل شده دو گزینه رنگی Dark و Black را هم در اختیارتان قرار می دهد که با انتخاب آن ها تمام المان های لانچر رنگ های تیره به خود می گیرند که احتمالا برای کار در شب این حالت را ترجیح بدهید.

در مجموع Lawnchair با امکانات شخصی سازی خوب، حجم کم و البته رایگان بودن می تواند گزینه خوبی برای جایگزینی با لانچر پیش فرض تان باشد. البته باید توجه داشته باشید که Lawnchair در حال حاضر آخرین مراحل تست آلفایش را پشت سر می گذارند.

این یعنی احتمال وجود باگ در آن دور از انتظار نیست. اما طبق تستی که انجام دادیم، به جز چند باگ کوچک در شخصی سازی (که خیلی آزار دهنده نیستند) تقریبا می توانید عملکرد خوب و روانی را از این لانچر در دیوایس های مبتنی بر اندروید 5.0 به بالا شاهد باشید.

Lawnchair Launcher

Lawnchair Launcher

سازنده: deletescape قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    حیف واسه اندروید 5 به بالاس :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی