ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لانچ تریلر بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

تنها یک روز به انتشار جدیدترین قسمت از سری اساسینز کرید یعنی Assassin's Creed Origins مانده و کمپانی یوبی سافت به همین مناسبت، تریلر روز عرضه این بازی مورد انتظار را منتشر کرده است. این تریلر، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

تنها یک روز به انتشار جدیدترین قسمت از سری اساسینز کرید یعنی Assassin's Creed Origins مانده و کمپانی یوبی سافت به همین مناسبت، تریلر روز عرضه این بازی مورد انتظار را منتشر کرده است.

این تریلر، اطلاعات بیشتری را از شخصیت اصلی بازی یعنی «بایک» در اختیار ما قرار می دهد. همچنین در این ویدیو، صحنه هایی از گیم پلی بازی به نمایش در می آیند که در آن ها، بایک به انجام قتل های گوناگونی می پردازد.

همچنین چندی پیش یوبی سافت خبر از عرضه یک بروزرسانی رایگان برای این بازی در روز انتشار آن را داده بود. طی این آپدیت که نام آن «حالت اکتشاف» است، به مناطق مختلف مصر باستان مانند بندر اسکندریه، شهر ممفیس، رود نیل، فلات گیزا و در نهایت صحرا های شن مصر باستان، بدون هیچ محدودیت خاصی سر خواهید زد.

همانطور که پیش از این نیز شاهد بودیم، یوبی سافت سابقه موفقی در ساخت تریلرهای زیبا داشته و در مورد تریلر زمان عرضه Assassin's Creed Origins نیز سنگ تمام گذاشته است؛ نسخه اصلی این ویدیو با کیفیت 4K منتشر شده که در آن، صحنه هایی از محیط بازی یعنی مصر باستان به نمایش در می آیند.

عنوان Assassin's Creed Origins با تغییرات زیاد نسبت به نسخه پیشین اضافه شدن المان هایی همچون امکان گردش به صورت توریست در محیط بازی، دسترسی بالا در شخصی سازی کاراکتر و دنیای وسیعی برای اکتشاف، در تاریخ 5 آبان برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که نسخه ایکس باکس وان ایکس این بازی، از محتوای گرافیکی متفاوتی نسبت به سایر نسخه های بازی بهره خواهد برد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • game target
    game target | ۴ آبان ۱۳۹۶

    هنوز برای نظر دادن راجب بازی و ماموریت هاش یکم زوده ولی در کل سری اساسین طرفدارای زیادی داره و مدت زیادی شما رو سرگرم خواهد کرد لینک دیتا @gametarget قرار گرفت

مطالب پیشنهادی