ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلفابت از سودآوری 27.7 میلیارد دلاری خود در سه ماهه سوم سال جاری خبر می دهد

مطابق آخرین گزارشات، کمپانی آلفابت در سه ماهه سوم سال جاری سودآوری فوق العاده ای را تجربه کرده و بیش از 27.7 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. به گفته آلفابت این میزان سود نسبت به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

مطابق آخرین گزارشات، کمپانی آلفابت در سه ماهه سوم سال جاری سودآوری فوق العاده ای را تجربه کرده و بیش از 27.7 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. به گفته آلفابت این میزان سود نسبت به سه ماهه سوم سال 2016 که رقم آن به 22.4 میلیارد دلار می رسید، 24 درصد افزایش را نشان می دهد.

گفتنی است که آلفابت نه تنها نسبت به سه ماهه سوم سال 2016، بلکه نسبت به سه ماهه دوم امسال هم با افزایش قابل ملاحظه ای در میزان سودآوری مواجه بوده به طوری که از 26.01 میلیارد دلار در سه ماهه دوم، حالا به رقم 27.7 میلیارد دلار دست یافته که رکوردی برای این کمپانی به حساب می آید.

کمپانی آلفابت در سه ماهه سوم سال جاری 27.7 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است

لازم به ذکر است که سودهای حاصله از گوگل و شرکت Other Bets (از دیگر زیرمجموعه های آلفابت) هم نقش مهمی در دستیابی آلفابت به این آمار و ارقام فوق العاده ایفا کرده اند. بنابر آخرین گزارشات، شرکت Other Bets توانسته که طی سه ماهه سوم سال 2017 به تنهایی 302 میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد که در مقایسه با سود 197 میلیون دلاری همین بازه در سال 2016، افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

البته این موضوع در شرایطی اتفاق افتاده که Other Bets هنوز با یک زیان عملیاتی 812 میلیون دلاری دست و پنجه نرم می کند. اما به گوگل می رسیم که عملکرد آن هم به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه آلفابت در مجموع مثبت و مطلوب ارزیابی شده است. میزان درآمدهای گوگل از تبلیغات طی بازه زمانی سه ماهه سوم سال 2016 تا سه ماهه سوم سال 2017 از 19.8 میلیارد دلار به 24.06 میلیارد دلار رسیده که نشان از عملکرد موفق این شرکت دارد.

همچنین درآمدهای جانبی گوگل از دیوایس های سخت افزاری مثل موبایل های پیکسل، گوگل هوم و محصولات مشابه از 2.4 میلیارد دلار در سال 2016 حالا به 3.4 میلیارد دلار در سال 2017 افزایش یافته است.

در کنار مواردی که گفتیم، سود عملیاتی گوگل و میزان درآمدزایی این شرکت از تبلیغات کلیکی هم نسبت به سه ماهه دوم امسال با رشد قابل توجهی مواجه بوده که در مجموع توانسته اند که گوگل را به مهم ترین عامل موفقیت آلفابت در عملکرد خوب فعلی اش تبدیل نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی