ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لومیا ۵۳۵ مایکروسافت ویندوز موبایل
تکنولوژی

لومیا ۵۳۵ پرکاربرد ترین تلفن هوشمند در پلتفرم ویندوز موبایل است

بنا بر گزارش جدید کمپانی AdDuplex، در حال حاضر تلفن هوشمند لومیا ۵۳۵ با ۱۳ درصد سهم پرکاربردترین موبایل در پلتفرم ویندوز است. لومیا ۶۴۰ با ۱۰.۲ درصد سهم نیز در رده بعدی قرار دارد. نکته ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

بنا بر گزارش جدید کمپانی AdDuplex، در حال حاضر تلفن هوشمند لومیا ۵۳۵ با ۱۳ درصد سهم پرکاربردترین موبایل در پلتفرم ویندوز است. لومیا ۶۴۰ با ۱۰.۲ درصد سهم نیز در رده بعدی قرار دارد.

نکته جالب دیگر گزاری AdDuplex مربوط به سهم نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز موبایل در این بازار کوچک است. در حال حاضر ۷۳.۸ درصد از کل گجت ها همچنان از ویندزو ۸.۱ بهره مند هستند و سهم ویندوز ۱۰ موبایل حالا به حدود ۲۱ درصد رسیده است. باقی سهم نیز به ویندزو ۸ با ۷.۱ و ویندوز ۷ با ۱.۲ درصد می رسد.

مایکروسافت در در اوایل ماه جولای به پشتیبانی از ویندوز فون پایان داد، این یعنی که از آن تاریخ به بعد موبایل های مجهز به ویندزو ۸.۱ و قدیمی تر از آن دیگر آپدیت های امنیتی و دیگر به روز رسانی ها را از جانب شرکت ردموندی دریافت نکرده و نخواهند کرد.

شاید بتوان گفت که ویندوز در حال نزدیک شدن به پایان حضور خود در قلمروی موبایل هاست. هیچ کدام از ۱۰ موبایل محبوب و پرکاربرد در این پلتفرم آپدیت Fall Creators ویندزو ۱۰ را دریافت نخواهند کرد، این خود می تواند بهترین دلیل برای کوچ کردن آخرین کاربران سیستم عامل مذکور به پلتفرم اندروید یا iOS باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • .
    . | ۵ آبان ۱۳۹۶

    این سیستم عامل هنوز زندست وقلبش میزنه منتها این قلب یه پیوند با اینتل یا ای ام دی لازم داره تا هیولای ویندوز رو بیدار کنه وتا زمانی که از ارم کنده نشه ذلیل و درمانده می مونه مگر اینکه با ارم معجزه ایی رخ بده که اونوقت می بینید همین سامسونگ کیلو کیلو گوشی با این سیستم عامل میزنه اگه مایکرو اجازشو بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی