ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون X زودتر از وعده پیشین برای برخی از کاربران ارسال خواهد شد

بسیاری از طرفداران اپل در روز جمعه، موفق شدند موبایل پرچمدار جدید اپل، آیفون 10 را پیش خرید کنند. ولی به دلیل اتمام بسیار سریع موجودی آن، بسیاری دیگر با نا امیدی صفحه پیش فروش ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

بسیاری از طرفداران اپل در روز جمعه، موفق شدند موبایل پرچمدار جدید اپل، آیفون 10 را پیش خرید کنند. ولی به دلیل اتمام بسیار سریع موجودی آن، بسیاری دیگر با نا امیدی صفحه پیش فروش را در مرورگر های خود بستند و حالا امیدوارند که شاید در جمعه آتی بتوانند از اپل استور موبایل جدید را خریداری کنند یا شاید هم کلاً از شدت عصبانیت، قید خرید آیفون را بزنند!

لازم به ذکر است که برای بسیاری از افرادی که پیش خرید آیفون 10 را انجام داده بودند، زودترین تاریخ ارسال، جمعه 12 آبان ماه ذکر شده بود. ولی بر اساس گزارشات به نظر می رسد اپل در تلاش است تا برای برخی از کاربرانی که قرار بوده آیفون خود را در 5 تا 6 هفته آتی دریافت کنند، ارسال را زودتر آغاز نماید.

بر اساس گزارشات مشخص شده، ارسال هایی که به نیمه ماه نوامبر (حدود 24 آبان ماه) موکول شده بود، از چند روز زودتر، یعنی در 12 آبان ماه ارسال خواهند گشت. این اطلاعات که توسط برخی از خریداران تلفن هوشمند جدید در انجمن های اینترنتی از جمله Reddit اعلام شده، همچنین نشان می دهند که سفارشاتی که قرار بوده 5 تا 6 هفته آتی ارسال شوند، حالا بر اساس وعده اپل، در 19 الی 26 آبان ماه ارسال خواهند شد.

لازم است یادآوری کنیم که پیش از این مینگ چی کو، تحلیلگر با سابقه شرکت «KGI Securities» در گزارش خود اعلام نمود که آیفون 10 در دو هفته ابتدایی عرضه، تنها در تعداد بسیار محدود 2 الی 3 میلیون عدد به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali zade
    ali zade | ۷ آبان ۱۳۹۶

    تفاوت محصول با اصالت و محصول بی اصالت که صرفاً بر مبنای تبلیغات زیاد فروش داره همین جاها مشخص است آیا واقعاً زیاد کردن رم و سی پی یو بزرگ کردن صفحه نمایش اهدای هدایای زیاد برای فروش صفحات کاذب تبلیغاتی برای فروش چیزی جز اینو نشون نمیده که محصول مورد نظر کفایت لازم و به تنهایی برای فروش نداره

مطالب پیشنهادی