ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت ۸۰۰۰ دلاری برای آیفون 10 در وبسایت های خرید و فروش خارجی

جمعه گذشته بالاخره امکان پیش سفارش آیفون 10 برای علاقمندان آن فراهم شد و آنطور که خود اپل گزارش داد ظرف تنها چند ساعت از آغاز دریافت سفارشات، موجودی این شرکت به انتها رسید. با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

جمعه گذشته بالاخره امکان پیش سفارش آیفون 10 برای علاقمندان آن فراهم شد و آنطور که خود اپل گزارش داد ظرف تنها چند ساعت از آغاز دریافت سفارشات، موجودی این شرکت به انتها رسید.

با در نظر داشتن این نکته و البته گزارشاتی که پیشتر در رابطه با مشکلات اپل برای عرضه آیفون 10 (به خاطر تولید دوربین دستگاه و بوردهای آن) منتشر شده به راحتی می توان حدس زد که تقاضا برای این موبایل تا چه اندازه بالاست.

همین بالا بودن تقاضا باعث شد آنها که خوش شانس تر بودند و توانستند سفارش خود را در ساعات اولیه ثبت نمایند، موبایلی که هنوز به دستشان نرسیده را در وبسایت هایی نظیر eBay به فروش بگذارند و البته همانطور که حدس می زنید رقم های پیشنهادی برای آنها بالاتر از حد عادی و بعضا در سطوح نامتعارف قرار داشت.

طبق بررسی های صورت گرفته هم اکنون بالغ بر ۲۰۰ دستگاه آیفون 10 در این وبسایت به فروش گذاشته شده که از قیمت پایه پیشنهادی اپل شروع می شوند تا رقم های بزرگ تر نظیر ۸۴۰۰ دلار (که البته مشخص نیست با توجه به قیمت های پایین تری که در همین وبسایت موجود است افراد چرا باید حاضر شوند چنین رقمی را برای خرید آن بپردازند).

نسخه ۶۴ گیگابایتی این موبایل ۹۹۹ دلار قیمت دارد

البته ناگفته نماند که ۸۴۰۰ دلار را نمی توان یک رقم واقعی دانست (بالاترین مبلغ بعد از آن برای آیفون 10 شش هزار دلار اعلام شده) با این همه شمار زیادی از آیفون هایی که برچسب قیمتی ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ دلار داشتند به راحتی فروش رفتند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم نسخه ۶۴ گیگابایتی این موبایل ۹۹۹ دلار قیمتی گذاری شده و قرار است که ظرف هفته های آتی به دست مشتریان برسد. در هر صورت باید دید که آیفون ۱۰ در بدو ورود به کشور با چه قیمتی به دست مشتریان می رسد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • eslami
    eslami | ۸ آبان ۱۳۹۶

    8000دلار . صفراش درستهه . اشتباه ننوشتیدد. مگه داریم مگه میشه

  • Alireza
    Alireza | ۸ آبان ۱۳۹۶

    ????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی