ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مقایسه عملکرد دو نسل مختلف از اتوپایلوت تسلا [تماشا کنید]

در اتوپایلوت نسخه ۲.۰ از ۸ دوربین، ۱۲ سنسور ماوراء صوت و ۴ رادار رو به جلو استفاده شده و این مجموعه با کمک یک چیپ هوشمند مدیریت می شوند. در واقع این چیپ آنچه ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

در اتوپایلوت نسخه ۲.۰ از ۸ دوربین، ۱۲ سنسور ماوراء صوت و ۴ رادار رو به جلو استفاده شده و این مجموعه با کمک یک چیپ هوشمند مدیریت می شوند. در واقع این چیپ آنچه را این تجهیزات می بینند آنالیز و تحلیل می کند.

ماه اکتبر گذشته تسلا عنوان کرد که تمامی وسایل نقلیه جدیدی که راهی بازار می شوند به این مجموعه سخت افزاری (دوربین ها، سنسورها و رادارها) مجهز بوده و به این ترتیب توانایی رانندگی کاملا خودکار را خواهد داشت.

به عبارت دیگر تمامی وسایل نقلیه جدید به واسطه این تجهیزات به سیستم اتوپایلوت نسخه ۲.۰ مجهز خواهند شد.


مدیران تسلا می گویند که این کمپانی قصد دارد با گذشت زمان نسخه ۲.۰ اتوپایلوت را از طریق اینترنت بی سیم بروز رسانی کرده وبا نسخه ۱.۰ هماهنگ کند.

به تازگی مالکان خودروهای جدید تسلا از اتوپایلوت نسخه ۲.۰ ویدئوهای زیادی را منتشر کرده اند. ویدئو زیر که توسط گروه Black Tesla آماده شده است امکان مشاهده و مقایسه هر دو نسخه ۱.۰ و ۲.۰ سیستم اتوپایلوت را در جاده تحت شرایط مشابه فراهم می کند.

در این ویدئو گوینده اطلاعات فراوانی در مورد تجهیزات و نحو عملکرد هر دو نسخه بیان کرده و به مخاطب اجازه می دهد که این نسخه ها را مقایسه کند.

هرچند که این ویدئو می تواند به بسیاری از افرادی که تفاوت بین دو نسخه را تشخیص نمی دهند کمک فراوانی می کند و بهترین ویدئویی است که در این باره منتشر شده اما هنوز هم سوال های بسیاری در مورد نسخه جدید این سیستم و تفاوت آن با نسخه قبلی وجود دارد که ذهن طرفداران تسلا درگیر کرده است.
در ادامه شما را دعوت به مشاهده این ویدئو می کنیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moh
    moh | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

    با توجه به تیم حرفه ای دیجیاتو و مخاطبان فارسی زبان سایت کاش حداقل یه زیرنویس برا این مدل کلیپ ها بزارین. من که چیزی ازش متوجه نشدم.

  • حجازی
    حجازی | ۹ آبان ۱۳۹۶

    با تشکر از خانم ملکی..
    ولی این ویدئو مال دوهفته پیشه
    من معمولا قبل دیجیاتو این کلیپارو میگیرم?

مطالب پیشنهادی