ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به دنبال تاسیس مراکز ارائه خدمات با امکانات ویژه است

بسیاری از افراد هنگام انتظار در مترو، ایستگاه اتوبوس و غیره وقت خود را با مشغول شدن به موبایل سپری می کنند، اما اگر در مراکز خدماتی منتظر تعمیر موبایل باشیم، باید خود را چگونه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

بسیاری از افراد هنگام انتظار در مترو، ایستگاه اتوبوس و غیره وقت خود را با مشغول شدن به موبایل سپری می کنند، اما اگر در مراکز خدماتی منتظر تعمیر موبایل باشیم، باید خود را چگونه سرگرم کنیم؟

یکی از مراکز خدمات قدیمی سامسونگ

ازطرف دیگر در زندگی پر مشغله امروز بسیاری زمان کافی برای منتظر ماندن در تعمیرگاه ندارند و حالا کمپانی سامسونگ با در نظر گرفتن این موارد به دنبال تاسیس مراکزی در آمریکا است که در کنار ارائه خدمات فنی و راهنمایی های لازم به کاربران از امکانات ویژه ای برخودار هستند.

این مراکز ابتدا در سه شهر «دیترویت»، «میامی» و «نیویورک» با همکاری استارتاپ «WeWorks» تاسیس خواهند شد و در صورتی که اسمارت فون کابران به تعمیرات ابتدایی نیاز داشته باشد، آنها می توانند از امکانات این مراکز از قبیل سالن جلسات، تلفن، ویدئو کنفرانس و غیره برای پرداختن به کارهایشان استفاده کنند.

«میک مک کانل»، معاون ارشد طراحی سامسونگ معتقد است که اگر کاربر قرار است منتظر تعمیر گوشی بماند، بجای منتظر ماندن در سالن های شلوغ و لحظه شماری، بهتر است از امکانات موجود برای سروسامان دادن به کارهای روزمره بهره ببرد.گفتنی است قبلا اپل در قالب سرویس «جنیوس بار» این طرح را پیاده سازی کرده اما برخلاف سامسونگ تعمیرات پیشرفته تری از قبیل تعویض نمایشگر را هم ارائه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali zade
    ali zade | ۹ آبان ۱۳۹۶

    سامسونگ چون میدونه اشغال زده حالا داره این شکلی ماله کشی میکنه !!! جنس آشغال تولید کرده به زور تبلیغات فروخته حالا هم داره خشکل برای تعمیرات تبلیغات غیر مستقیم میکنه

مطالب پیشنهادی