ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر پارک واقعیت مجازی میلیارد دلاری چین را ببینید

تصور کنید وارد محیطی می شوید که با پوشیدن یک کلاه، می توانید به آینده سفر کنید، با اژدها بجنگید یا موجودات بیگانه فضایی را از نزدیک ببینید. چین قصد دارد این رویا را با ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

تصور کنید وارد محیطی می شوید که با پوشیدن یک کلاه، می توانید به آینده سفر کنید، با اژدها بجنگید یا موجودات بیگانه فضایی را از نزدیک ببینید. چین قصد دارد این رویا را با ساخت پارک ویژه ای فراهم کند. مجموعه مذکور که قرار است به زودی افتتاح شود، تجربه واقعیت مجازی بی نظیری را برای بازدید کنندگان فراهم خواهد آورد.

این مجموعه پس از بازگشایی، می تواند برای طرفداران فیلم های علمی-تخیلی و نیز گیمرها بسیار هیجان انگیز باشد. در ادامه با دیجیاتو باشید و تصاویر این پارک را مشاهده نمایید:

این پارک که در جنوب غربی چین و در منطقه گوییژو ساخته شده، «دره شرقی علمی و فانتزی» (East Valley of Science and Fantasy) نام دارد. مساحت مجموعه مذکور، 1.3 کیلومتر مربع است.
ساخت پارک، یک میلیارد دلار هزینه در بر داشته. البته در آینده بخشی از این سرمایه گذاری، صرف ساخت مرکز تحقیق و توسعه فناوری های مرتبط با رسانه ها، به منظور تولید فیلم های مبتنی بر واقعیت مجازی خواهد شد.
فاز اول پارک مذکور، به نام «پایگاه بیگانه» (Alien Base) قرار است در آذر تا دی ماه سال جاری افتتاح شود.
در این پارک می توانید با اژدها بجنگید، به فضا سفر کنید، زندگی در کنار موجودات فضایی را تجربه کنید یا سوار بر سفینه فضایی بیگانگان، در فضا گردش کنید.
یکی از جذاب ترین بخش های این پارک مجسمه بزرگ یکی از ربات های فیلم «Transformers» است که 53 متر ارتفاع دارد.
در ساخت این مجسمه، به اندازه وزن دو هواپیمای بوئینگ 747، یعنی 750 تن فولاد به کار رفته و هزینه آن 11 میلیون دلار بوده.
سخنگوی این پارک اعلام کرده: به منظور تجربه واقعیت مجازی، پس از افتتاح مجموعه مذکور، یک کلاه ویژه، در اختیار هر فردی که وارد شود، قرار می گیرد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • amir rahimi
    amir rahimi | ۹ آبان ۱۳۹۶

    یارو از زیر پتو میگه اونا کجان ما کجا ? . داداش اونا جووناشون تا لنگ ظهر خواب نیستن. شبها هم تا صبح دنبال دور دور نیستن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی