ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های مهمی که در آبان ماه منتشر خواهند شد را اینجا ببینید

ماه نوامبر میلادی همیشه به عنوان یکی از دوره های زمانی مهمی محسوب می شود که در طول آن بازی های ویدیویی مهمی برای کنسول های خانگی و پی سی منتشر خواهند شد. ماه نوامبر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

ماه نوامبر میلادی همیشه به عنوان یکی از دوره های زمانی مهمی محسوب می شود که در طول آن بازی های ویدیویی مهمی برای کنسول های خانگی و پی سی منتشر خواهند شد.

ماه نوامبر امسال نیز یکی از پربارترین نمونه های خود در طول نسل هشتم بازی های ویدیویی است. از قسمت جدید کال او دیوتی و جنگ ستارگان گرفته تا  Need for Speed Payback و Sonic Forces همگی در این ماه عرضه خواهند شد.

Call of Duty: WW2 - تاریخ عرضه: 12 آبان (3 نوامبر)

همانطور که حتماً می دانید. قسمت جدید سری کال او دیوتی بار دیگر به جنگ جهانی دوم بازگشته است. با یک بخش داستانی کاملاً جدید، قسمت های جدید برای بخش چندنفره بازی و بازگشت دوباره زامبی های زامبی، کال او دیوتی جدید بدون شک یکی از مورد انتظار ترین بازی های ماه آینده میلادی خواهد بود.

بعد از آن که چند قسمت اخیر این سری با افت فروش فاحشی نسبت به قسمت های قبلی روبرو شده است، ناشرین بازی در کمپانی اکتویژن امیدوارند تا با بازگشت این سری به جنگ جهانی، این عنوان دوباره به فروش فوق العاده خود در چارت های فروش هفتگی ادامه دهد.

Call of Duty: WW2 در جمعه این هفته برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی از محتوای اختصاصی گرافیکی برای نسخه ایکس باکس وان ایکس بهره برده و دارندگان این کنسول، به بهترین نسخه این بازی دسترسی خواهند داشت.

Sonic Forces - تاریخ عرضه:  16 آبان (7 نوامبر)

به نظر می رسد که خارپشت محبوب دنیای بازی های ویدیویی، بعد از مدت ها در حال تجربه کردن یک سال خوب است. بازی Sonic Forces دومین نسخه از با نام سونیک است که در سال جاری به بازارها عرضه خواهد شد.

این عنوان قرار است تا المان های مختلفی را سبک سکو بازی دو بعدی و سه بعدی با یکدیگر ترکیب کند. جدا از این، برای اولین بار در این سری، قادر خواهید بود تا شخصیت مخصوص به خود را برای اتمام مراحل در سونیک طراحی کنید.  این بازی در 16 آبان ماه برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

Need for Speed Payback - تاریخ عرضه: 19 آبان (10 نوامبر)

به نظر می رسد که سری بازی های Need for Speed Payback و سری فیلم های سریع و خشن، بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر شباهت پیدا کرده اند. طبق گفته ناشر بازی یعنی الکترونیک آرتز، نید فور اسپید جدید یک بازی «مسابقه ای اکشن» خواهد بود.

همچنین، هر کدام از رانندگانی که در بازی حضور دارند، جدا از مهارت های بالای رانندگی، توانایی های دیگر مخصوص به خود را هم خواهند داشت. به نظر می رسد که در طول تجربه بخش داستانی بازی، بارها با صحنه های سینمایی روبرو خواهیم شد.

سری نید فور اسپید نیز از جمله اسم هایی است که در سال های اخیر دچار افت مخصوصی در چند شماره آخر خود شده است. باید منتظر ماند و دید که الکترونیک آرتز تا چه حدی توانایی برگرداندن این سری به اوج را خواهد داشت.

Lego Marvel Superheroes 2 - تاریخ عرضه: 23 آبان (14 نوامبر)

قرار است تا لگو بر اساس ابر قهرمانان دنیای مارول، یک بازى دیگری بسازد. تجربه دوباره ایفا نقش به جای قهرمانانی مانند مرد عنکبوتی و هالک، بدون شک لذت بخش خواهد بود.

یکی از بخش های جدید بازی Lego Marvel Superheroes 2، به قابلیت ترکیب ابر قهرمانان لگویی باز می گردد.
این قابلیت، بدون شک صحنه های هیجان انگیز و خنده داری را در طول بازی خلق خواهد کرد. این بازی بزودی برای پی سی و تمام کنسول های نسل هشتم عرضه خواهد شد.

Star Wars: Battlefront II - تاریخ عرضه: 26 آبان (17 نوامبر)

قسمت دوم سری Battlefront قرار است تا تمامی نقاط ضعف قسمت اول این مجموعه را جبران کند. از نقشه ها و سلاح های بیشتر گرفته تا شبیه سازی مناطق بیادماندنی سری جنگ ستارگان، همگی در Star Wars: Battlefront II پیاده سازی شده اند.

همچنین یک بخش داستانی تک نفره به مدت زمان 5 ساعت و با حضور شخصیت های اصلی سری جنگ ستارگان، در Battlefront II گنجانده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۰ آبان ۱۳۹۶

    کال اف دیوتی و بتلفیلد شورشو در اوردن یکی از زمان قدیم بازی میسازه یکی از اینده مگه زمان حال چطوره چند ساله یه بازی تفنگی خوب توی زمان حال تجربه نکردم

مطالب پیشنهادی