ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت جدید گارمین Descent Mk1، ویژه علاقه مندان به شیرجه معرفی شد

گارمین که یکی از تولید کنندگان مطرح دستگاه های ردیاب GPS و ساعت های هوشمند گران قیمت به شمار می رود، به تازگی ساعت جدید Descent Mk1 را معرفی کرده. این گجت به طور ویژه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

گارمین که یکی از تولید کنندگان مطرح دستگاه های ردیاب GPS و ساعت های هوشمند گران قیمت به شمار می رود، به تازگی ساعت جدید Descent Mk1 را معرفی کرده. این گجت به طور ویژه برای علاقه مندان به شیرجه طراحی شده است.

ساعت جدید در ظاهر بسیار شبیه سایر اسمارت واچ های این شرکت است، ولی امکانات ویژه ای را برای شناگر های علاقه مند به شیرجه فراهم می کند. این گجت به لطف پشتیبانی از GPS و GLONASS، مکان شروع شیرجه و نیز خروج از آب را ثبت کرده و نمایش می دهد. تمامی این پروسه به صورت خودکار انجام می شود و بدین منظور کاربر نیازی به فشرن هیچ دکمه ای ندارد.

شناگر هنگامی که زیر آب است نیز می تواند اطلاعاتی نظیر عمق فعلی، میزان کلی کاهش یا افزایش آن، دمای آب و البته زمان را در نمایشگر این ساعت مشاهده کند. قابلیت استفاده از رهیاب و نقشه ها و نیز اتصال به موبایل نیز برای آن در نظر گرفته شده.

Descent Mk1 در دو نسخه به بازار عرضه می شود: یک مدل با بند فولادی، با قیمت 999 دلار و یک نسخه پریمیوم با قیمت 1499 دلار. البته گارمین هنوز به تفاوت های مدل گران تر اشاره ای نکرده. همچنین میزان عمق مجاز قابل تحمل این ساعت نیز ذکر نشده. برای فهمیدن اطلاعات بیشتر، باید حداکثر تا زمان عرضه این ساعت که نهایتاً انتهای سال جاری میلادی است، صبر نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی