ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به موبایل گیمینگ ریزر فون [تماشا کنید]

ساعاتی پیش کمپانی ریزر بالاخره از نخستین موبایل هوشمند خود رونمایی کرد و رسماً به جمع تولیدکنندگان این دیوایس ها پیوست. موبایل «ریزر فون» اگرچه از برخی جهات مانند طراحی بدون حاشیه نمایشگر، یارای مقابله ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

ساعاتی پیش کمپانی ریزر بالاخره از نخستین موبایل هوشمند خود رونمایی کرد و رسماً به جمع تولیدکنندگان این دیوایس ها پیوست. موبایل «ریزر فون» اگرچه از برخی جهات مانند طراحی بدون حاشیه نمایشگر، یارای مقابله با بسیاری از پرچمداران امسال را ندارد، اما در عوض از سخت افزار بسیار قدرتمندی شامل اسنپدراگون 835، هشت گیگابایت حافظه رم و نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد و همه این ها، با قیمت معقول 700 دلار به دست مشتریان خواهند رسید.

ریزر فون به صورت خاص گیمرها را هدف قرار داده است اما مشخصات دستگاه و ظاهر حرفه ای آن، قطعاً نظر صاحبان کار و تجارت و سایر مشتریان را نیز جلب خواهد کرد. به همین خاطر باید دید که ریزر تا چه میزان موفق می شود و به ادامه این مسیر و تولید دیوایس های گیمینگ هوشمند بیشتر ادامه می دهد یا خیر. تا آن زمان، از شما دعوت می کنیم به تماشای تصاویر و ویدیوهای نگاه نزدیک ریزر فون بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    شبیه اکسپریاست

  • Hamid Ahmadnia
    Hamid Ahmadnia | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    حسگر اثر انگشت روی دکمه پاوره، یکم تحقیق کن بعد حرف بزن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی