ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استوری های اینستاگرام حالا 300 میلیون کاربر فعال روزانه دارند

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک امروز همراه با ارائه گزارش مالی کمپانی اعلام کرد که قابلیت Stories اینستاگرام حالا بیش از 300 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. همچنین قابلیت مشابه استوریز در واتس اپ که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک امروز همراه با ارائه گزارش مالی کمپانی اعلام کرد که قابلیت Stories اینستاگرام حالا بیش از 300 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. همچنین قابلیت مشابه استوریز در واتس اپ که «استتوس» نامیده می شود هم اخیرا به همین آمار دست پیدا کرده و حالا 300 میلیون کاربر به طور روزانه از آن استفاده می کنند.

شایان ذکر است که اینستاگرام و واتس اپ در شرایطی به این آمار خیره کننده دست یافته اند که قابلیت های استوریز و استتوس را مستقیما از قابلیتی مشابه در اسنپ چت کپی برداری کرده اند.

اینستاگرام اواسط ماه ژوئن اعلام کرد که استوری هایش 250 میلیون کاربر روزانه دارند، اما در یک بازه زمانی 5 ماهه موفق شد که 50 میلیون کاربر دیگر را هم به استوری ها جذب کند. همچنین واتس اپ هم از ماه جولای تا امروز توانسته که از 250 میلیون کاربر روزانه برای بخش استتوس، حالا به آمار خیره کننده 300 میلیون کاربر روزانه دست پیدا کند.

زاکربرگ در همین راستا اعلام کرده که فیسبوک می خواهد به جای تمرکز بر «وقت گذرانی» در اپلیکیشن ها روی «خوب وقت گذراندن» در آن ها متمرکز شود. برای همین در به‌روزرسانی های اخیر اپلیکیشن های خود تلاش کرده که با تکمیل قابلیت های فعلی، محتوای غنی تری را به کاربران ارائه نماید.

در انتها بد نیست بدانید که قابلیت استوری اسنپ چت در حال حاضر 173 میلیون کاربر فعال روزانه دارد که تقریبا نصف کاربرانی است که از قابلیت کپی برداری شده استوریز در اینستاگرام استفاده می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ذبیح اله اسماعیل پور
    ذبیح اله اسماعیل پور | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    به این میگن ی کپی برداری عالی حالا ما هم داریم کپی برداری میکنیم

مطالب پیشنهادی