ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی از U11 پلاس با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کرد

زمان زیادی طول کشید ولی بالاخره اچ تی سی هم یک موبایل با حاشیه نمایشگر اندک معرفی کرد. U11 پلاس یک موبایل با نمایشگر سوپر ال سی دی ۶ اینچی و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

زمان زیادی طول کشید ولی بالاخره اچ تی سی هم یک موبایل با حاشیه نمایشگر اندک معرفی کرد. U11 پلاس یک موبایل با نمایشگر سوپر ال سی دی ۶ اینچی و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ و نسبت ۱۸ به ۹ است که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. هیچ دکمه فیزیکی در قسمت جلویی نمایشگر قرار داده نشده و اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی موبایل جای دارد.

به عنوان دوربین پشتی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراپیکسل ۳ با فناوری لرزشگیر اپتیکال داریم که گشودگی لنز آن برابر با f/1.7 است. به فناوری فوکوس خودکار اولترا اسپید مجهز شده و یک فلش دوگانه LED دارد. با استفاده از این دوربین می توان فیلم برداری 4K با کیفیت صدای Hi-Res داشت یا اینکه می توان گزینه فیلمبرداری 1080p به صورت ۱۲۰ فریم را انتخاب کرد.

در قسمت جلویی نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۵ درجه و گشودگی f/2.0 را داریم. U11 پلاس بدنه ای مقاوم در برابر گرد و غبار دارد و می تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری دوام بیاورد.

قسمت پشتی دستگاه طراحی مشابهی به U11 دارد ولی بخش جلویی یکی از اولین های اچ تی سی محسوب می شود. در داخل دستگاه یک چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ به انضمام ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (در مدل پیشرفته تر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) داریم. با طراحی جدید، اچ تی سی درگاه میکرو اس دی را هم حذف نکرده. در برخی مناطق این موبایل دو سیم کارته ارائه می شود.

وظیفه تامین انرژی این موبایل نیز توسط باتری ۳۹۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از فناوری کوییک شارژ ۳ کوالکام پشتیبانی می کند. این موبایل از اندروید ۸ به همراه رابط کاربری HTC Sense بهره می برد. قابلیت Edge Sense که فشار به بدنه دستگاه را تشخیص می دهد نیز در U11 پلاس قرار دارد. جالب اینکه جک هدفون ۳.۵ میلی متری از دستگاه حذف شده است.

قیمت این موبایل در اروپا ۷۹۹ یورو اعلام شده و قرار نیست در ایالات متحده آمریکا به فروش برسد. در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    یعنی جوری این Htc ها از چشم مردم افتاده که نصف قیمت هم گوشی هاش رو بده باز مردم مردد میشن. یعنی همیشه تا اسم htc میاد آدم یاد خرابی گوشی میوفته

  • Vista Mobile
    Vista Mobile | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    این گوشی عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی