ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با وجود ناکامی اسنشال فون، مدل بعدی این موبایل هوشمند در دست توسعه است

تقریباً دو ماه طول کشید تا اسنشال موفق شد مدل سفید رنگ موبایل خود را به بازار عرضه کند و به نظر می رسد هنوز چند ماهی باقی مانده تا تمام چهار رنگی که هنگام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

تقریباً دو ماه طول کشید تا اسنشال موفق شد مدل سفید رنگ موبایل خود را به بازار عرضه کند و به نظر می رسد هنوز چند ماهی باقی مانده تا تمام چهار رنگی که هنگام معرفی دستگاه وعده شان را شنیدیم روانه بازار شوند. روز گذشته دیو ایوانز، نایب رییس واحد طراحی اسنشال در جریان پرسش و پاسخی گفت که مدل آبی رنگ «اعماق اقیانوس» هنوز مشکلاتی داشته و با استانداردهای کمپانی سازگار نیست. هنوز مشخص نیست چه مقدار تا عرضه این مدل باقی مانده، اما ایوانز می گوید که اسنشال «بسیار نزدیک شده است».

اما پیش از این اتفاق، اسنشال انتظار دارد که مدل مشکی مات را به دست مشتریان برساند که به گفته یکی دیگر از سخنگویان کمپانی، قرار است «خیلی زود» عرضه شود. اسنشال در پاسخ به این پرسش که چرا عرضه مدل خاکستری تا این حد به تعویق افتاد گفت که کمپانی مجبور به توسعه فرآیند پولیش تازه ای بوده تا بتواند به ظاهر و بافت یکسانی دست یابد.

اگر منصف باشیم باید گفت اسنشال نخستین شرکتی نیست که در عرضه مدل های گوناگون موبایلش دچار مشکل می شود. اپل عرضه مدل سفید رنگ آیفون 4 را تا 10 ماه به تعویق انداخت و بدیهی است که این شرکت، به مهندسان و سرمایه بیشتری نسبت به اسنشال دسترسی دارد. و گرچه این تاخیرها برای برندسازی یک کمپانی جدید خبری خوش نیستند، اما رنگ های تازه می تواند نظر مشتریان را بیش از پیش به اسنشال فون جلب کند که اخیراً کاهش قیمتی 200 دلاری را هم پشت سر گذاشته است.

کمپانی اسنشال در بخشی از پرسش و پاسخ اخیر خود اعلام کرد که از همین حالا مشغول کار روی موبایل اسنشال فون 2 است. جزییات مربوط به این دستگاه، به اشتراک گذاشته نشده اند اما اسنشال ظاهراً از تمایل مردم به مقاومت در برابر آب آگاه است که یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف نخستین موبایل بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    نمره سه و چهار هم زیاد خوب نیستا ... ! @brfri

  • br fri
    br fri | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    امیدوارم تعمیر پذیری بهتری داشته باشه برای اینکه یکه اصلا ارزش خرید نداره الان تمام شرکتها تعمیر پذیری محصولات خودشون رو بالاتر میبرن مثلا اس 7 نمرش 3 بود اس 8 و نوت 8 امتیاز 4 گرفت

مطالب پیشنهادی