ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنز دوربین آیفون x اپل
تکنولوژی

اپل ساختار لنزهای دوربین آیفون ها را در سال آینده نیز حفظ خواهد کرد

در حالی که بسیاری باور داشتند اپل در سال آینده بالاخره به سراغ لنزهای جدید شیشه ای برای دوربین موبایل هایش خواهد رفت، مینگ چی کو تحلیلگر مشهور محصولات اپل باور دارد که در سال ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

در حالی که بسیاری باور داشتند اپل در سال آینده بالاخره به سراغ لنزهای جدید شیشه ای برای دوربین موبایل هایش خواهد رفت، مینگ چی کو تحلیلگر مشهور محصولات اپل باور دارد که در سال آینده نیز دوربین اصلی آیفون ها از همان آرایه شش تایی لنزهای پلاستیکی (مشابه آیفون X) بهره خواهند برد.

این تحلیلگر مشهور موسسه تحقیقاتی KGI باور دارد که تغییر جنس  لنزها به شیشه ای تفاوت محسوسی در کیفیت تصاویر خروجی ایجاد نخواهد کرد و در عوض دردسرهای زیادی برای تغییر در خط تولید و یافتن تامین کننده مناسب را به دوش اهالی کوپرتینو خواهد گذاشت. بنابراین بسیار بعید است که آنها در سال آینده به سراغ لنزهای مذکور روند.

پیش از این نیز شنیده بودیم که تیم کوک و همکارانش تلاش دارند از همین حالا زمینه ای را فراهم آورند تا مشکلات امسال در زمینه تامین قطعات اولیه و رسیدن به تیراژ تولید مطلوب آیفون X دیگر به وجود نیاید.

اگر این اطلاعات را در کنار این خبر که اپل در نظر دارد در سال آینده نیز انحصار تکنولوژی TrueDepth را برای آیفون X حفظ کند، قرار دهیم می فهمیم که قرار نیست آیفون های سال آینده تفاوت چندانی با نمونه های فعلی داشته باشند. اتفاقی که با توجه به سابقه سیاست های محافظه کارانه اپل از قبل هم می شد آن را پیش بینی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی