ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تیم کوک مدیرعامل اپل
تکنولوژی

تیم کوک ادعای فروش کمتر از حد انتظار آیفون 8 را رد می کند

چندین گزارش کارشناسی مختلف تا کنون مدعی شده اند که فروش آیفون 8 کمتر از پیش بینی ها بوده و این موبایل تازه وارد هنوز نتوانسته از لحاظ فروش در حد و اندازه آیفون 7 ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

چندین گزارش کارشناسی مختلف تا کنون مدعی شده اند که فروش آیفون 8 کمتر از پیش بینی ها بوده و این موبایل تازه وارد هنوز نتوانسته از لحاظ فروش در حد و اندازه آیفون 7 ظاهر شود. با همه این ها اما تیم کوک مدیرعامل اپل صحت چنین گزارش هایی را زیر سوال برده و مدعیست که فروش اسمارت فون جدید این شرکت فراتر از حد انتظارها بوده است.

کوک در اظهار نظری رسمی مدعی شده: «آیفون 8 آیفون 8 پلاس به سرعت به محبوب ترین مدل های آیفون تبدیل شده اند و این وضع در تمام هفته های پس از عرضه ادامه داشته است.»

کوک در خصوص آینده گران قیمت ترین و متفاوت ترین آیفون ۱۰ سال گذشته، یعنی آیفون X نیز دیدگاه مثبتی دارد. او می گوید که اپل سفارش های زیادی برای این محصول دریافت کرده و او و تیمش در تلاش هستند تا هر مقدار که می توانند پاسخگوی درخواست مشتریان برای تحویل موبایل مذکور باشند.

با وجود این اظهارات اما تیم کوک هیچ اشاره ای به آمار و ارقام دقیق فروش نسل جدید موبایل های شرکت متبوعش نکرده و بعید است به این زودی چنین اطلاعاتی به صورت رسمی در اختیار عموم قرار بگیرد. حتی در گزارش مالی سه ماهه اخیر کمپانی ساکن کوپرتینو نیز اشاره ای به آمارهای مذکور نشده است.

به طور حتم در آینده اطلاعات دقیق تری در خصوص عملکرد آیفون های جدید در بازار منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    :|

مطالب پیشنهادی