ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختتامیه مسابقه عکاسی اینستاگرامی «دنیا دنیا رنگ» سام سرویس برگزار شد

مراسم اهدای جوایز مسابقه عکاسی «دنیا دنیا رنگ» سام سرویس روز گذشته (۱۱ آبان ماه ۱۳۹۶) در ویکافه تهران برگزار شد. به گفته ندا قنادان مدیر فضای مجازی سام سرویس این مسابقه به دنبال حوادث ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

مراسم اهدای جوایز مسابقه عکاسی «دنیا دنیا رنگ» سام سرویس روز گذشته (۱۱ آبان ماه ۱۳۹۶) در ویکافه تهران برگزار شد.

به گفته ندا قنادان مدیر فضای مجازی سام سرویس این مسابقه به دنبال حوادث تروریستی مجلس و با هدف از میان بردن جو مملو از اندوه و غم مردم در سرتاسر ایران راه اندازی شد.

شرکت کنندگان باید در آثار خود به موضوع «رنگ در اقوام ایرانی» می پرداختند و حداقل دو اثر را با هشتگ #دنیادنیارنگ در صفحه اینستاگرام خود پست می کردند.

مجموعا ۲۵۰۰ اثر برای این رقابت ارسال شد که به گفته قنادان ۷۰۰ عدد از آنها تامل برانگیز بودند و گزیده ای از بهترینشان در گالری ویکافه خیابان فلسطین شمالی در معرض دید علاقمندان قرار داده شد.

اما در مراسم دیروز ضمن تقدیر و تشکر از عکاسان باسابقه ایران زمین از برندگان این رقابت عکاسی هم تقدیر به عمل آمد.

نفرات چهارم تا اول نیز به ترتیب نیم سکه بهار آزادی، یک سکه بهار آزادی، دو سکه بهار آزادی و سه سکه بهار آزادی را از هوشنگ گل مکانی (دبیر شورای نویسندگان مجله فیلم)، جهانبخش نورایی (نویسنده و منتقد فیلم)، عباس یاری (نویسنده و منتقد فیلم) و کاوه یاری (مبتکر هنر چقاشی که ترکیبی از نقاشی و مجسمه سازی است) دریافت کردند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که سام سرویس رقابت دیگری را با موضوع افسانه های کهن ایرانی با نام تار و پود رنگ برگزار می کند که می توانید جهت اطلاع از شرایط شرکت در این مسابقه به صفحه رسمی این شرکت مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی