ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فعالیت اسنپ در اهواز آغاز شد

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در جنوب ایران آغاز کرده و فعلاً شهر اهواز را برای خدمات‌رسانی خود در این نقطه از کشورمان برگزیده است. گسترش فعالیت اسنپ در شهرهای ایران در ماه‌های ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۶

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در جنوب ایران آغاز کرده و فعلاً شهر اهواز را برای خدمات‌رسانی خود در این نقطه از کشورمان برگزیده است. گسترش فعالیت اسنپ در شهرهای ایران در ماه‌های اخیر سرعت گرفته و به نظر می‌رسد که این روند در ماه‌های آتی همچنان ادامه داشته باشد.

اما در بعضی از این شهرها پیش از حضور اسنپ‏، سامانه‌های تاکسی آنلاین دیگری زودتر دست به کار شده و خدمات حمل و نقل هوشمند را برای شهروندان خود انجام می‌دهند، با این حال آغاز فعالیت اسنپ به عنوان بزرگترین خدمات دهنده در این حوزه می‌تواند بازار رقابت تاکسی آنلاین را در شهر اهواز داغ‌تر کند.

پیش از اسنپ سامانه‌هایی چون نوژانس، تاچ‌سی، یو کب و تریپ تاکسی و... در این شهر راه‌اندازی شده بودند و جمعیت دو میلیونی شهروندان اهواز که آن را تبدیل به هشتمین شهر پرجمعیت کشور می‌کند، بازار جذابی برای استارتاپ‌های ایرانی به وجود آورده است.

عکس از: مهران همراهی

اسنپ همچنین خبر از یک هدیه برای شهروندان اهوازی می‌دهد:

هدیه‌ای که اسنپ برای کاربران خونگرم اهوازی در نظر گرفته یک کد تخفیف 10 هزارتومانی برای سفر اول با عبارت: QTA-salam است که می‌تواند تجربه سفری رایگان را برای آنها رقم بزند. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ در اهواز» در وبگاه رسمی این سامانه مراجعه نمایند.

این روزها البته جدا از استارتاپ‌های داخلی که به خدمات حمل و نقل هوشمند می‌پردازند، شرکت‌های بین‌المللی نیز به عنوان یک سرزمین فتح نشده به ایران نگاه می‌کنند و باور دارند که کاربران ایرانی هنوز کیفیت کافی را در چنین سرویس‌هایی تجربه نکرده‌اند.

ماکسیم، یکی از همین شرکت‌هاست و بر اساس آنچه در مصاحبه اختصاصی اش با دیجیاتو عنوان کرد، برنامه دارد تا در اوایل دی ماه در تمام ایران به شکل همزمان فعالیت خود را آغاز کند. شاید همین موضوع، یکی از دلایلی باشد که اسنپ نیز به گسترش فعالیت خود در سطح ایران سرعت بخشیده و اهواز را به عنوان هشتمین شهری که در آن فعالیتش را آغاز می‌کند، انتخاب نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    بکم اهمیت بدن به امنیت محصولشون هر کسی از کف خیابون نبرن راننده کنن
    یکم به اپ خارجی مشابه نگا کنن ببینن اونا چه تعهداتی از راننده هاشون میگیرن از چه ارگان هایی کمک میگیرن
    هرچند که انگار برا کسی مهم نیست ولی امنیت اسنپ به شدت پایینه شماره تماس وقتی دست راننده ناجور افتاد دیگه نمیشه جمش کرد

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    البته تا جایی که من اطلاع دارم ۲-۳ ماهی میشه که اسنپ فعالیتش رو تو شیراز آغاز کرده و اگر نگاهی به نقشه ایران بندازید می بینید که شیراز به مراتب جنوب تر از اهواز هست...پس این حرف که اولین شهری که اسنپ برای فعالیت در جنوب انتخاب کرده «اهواز» بوده یک حرف اشتباه هست، لطفا تصحیح کنید...

  • daniel
    daniel | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    اسم محله های کرج ر درست نمیزنه به عنوان مثال مهرشهر کرج رو با یه آق تپه قبل هر آدرس با خاک یکسان میکنه?
    لطفاً ایرادات قبلی ر بر طرف کنید بعد خدماتتون ر گسترش بدین.

مطالب پیشنهادی