ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با نصب اندروید 8.1 شاهد اسکرول نرم و روان تری در محیط سیستم عامل خواهید بود

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 8.1 چند روزی هست که برای دیوایس های پیکسل و نکسوس گوگل منتشر شده و از جنبه های مختلف توانسته که عملکرد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۳

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 8.1 چند روزی هست که برای دیوایس های پیکسل و نکسوس گوگل منتشر شده و از جنبه های مختلف توانسته که عملکرد این سیستم عامل در تلفن های هوشمند را ارتقاء ببخشد.

اندروید 8.1 بیشتر از آنکه قابلیت های جدیدی به همراه داشته باشد، روی تغییرات زیر ساختی متمرکز شده تا بتواند تجربه بهتر و لذت بخش تری از کار در محیط اندروید را برای کاربران به ارمغان بیاورد. از جمله مهم ترین و محسوس ترین این تغییرات عملکرد بهتر و روان تر اسکرول در این سیستم عامل است که این موضوع را می توانید بلافاصله پس از نصب و اندکی کار در محیط سیستم عامل متوجه بشوید.

اگر چه گوگل در مورد تغییرات اخیر اسکرول در اندروید صحبتی به میان نیاورده، اما یکی از کاربران وبسایت ردیت معتقد است که غول موتورهای جستجو تغییراتی در موتور رندرینگ اندروید اعمال کرده که کاربر هنگام اسکرول شاهد هیچ گونه افت فریمی نباشد. احتمالا گوگل به لطف V-sync شرایطی فراهم کرده که بالا و پایین بردن صفحات در اندروید به نرم ترین و زیباترین شکل ممکن انجام بگیرد.

البته به عقیده این کاربر، تثبیت سرعت فریم در اسکرول باعث شده که پاسخ دهی نمایشگر به لمس اندکی تأخیر داشته باشد، اما در مجموع نتیجه را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرده است.

توجه داشته باشید که اندروید 8.1 فعلا در مرحله پیش نمایش به سر می برد و هنوز به پایداری کافی نرسیده، بنابراین توصیه می کنیم که تا انتشار نسخه نهایی سیستم عامل برای داشتن تجربه ای کامل و بی نقص از آن صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    خیلی خوبه اما نه برا ما که اندروید ۸ رو دیگه نمیگیریم،تو اندروید وقتی میخوای متن رو بخونی تو نت صفحه رو تند بالا پایین میکنی اذیت میکنه چشمو یکم، فکر کنم برا منو های خود گوشی هم تاثیر داشته باشه نرمتر بشه

مطالب پیشنهادی