ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هفت مبارز فورد برای نمایشگاه تیونینگ SEMA

فورد همواره با دستانی پر از انجمن بازار تجهیزات تخصصی (SEMA) در لاس وگاس استقبال کرده و در نمایش امسال هم اتفاقات جذابی در انتظار این نمایشگاه است. فورد هفت مدل از پرفروش ترین کوپه ...

سبحان نظری
نوشته شده توسط سبحان نظری | ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

فورد همواره با دستانی پر از انجمن بازار تجهیزات تخصصی (SEMA) در لاس وگاس استقبال کرده و در نمایش امسال هم اتفاقات جذابی در انتظار این نمایشگاه است.

فورد هفت مدل از پرفروش ترین کوپه دنیا را روانه این نمایشگاه کرده است! اگر شما هم طرفدار موستانگ های وحشی فورد هستید با ما همراه شوید.

فورد موستانگ 2018 جی تی  کانورتیبل  از تیم Speedkore

موستانگ گروه طراحی اسپیدکور، امتیازات فراوانی دارد. از جمله قطعات فیبر کربنی، سیستم تعلیق ارتقا یافته و همچنین یک موتور قدرتمندتر 8 سیلندر 5 لیتری.

کابین و تجهیزات داخلی دست ساز، چرم قهوه ای سوخته، رول بار آلومینویمی براق در کنار الیاف کربن به رنگ مات، همگی نشان از موستانگی کلاسیک دارد.

طرحی که به گفته فورد، پرتابی به دوران 1930 و خودروهای کلاسیک است. البته اگر از آن به عنوان بازآفرینی موستانگ دهه 80 یاد میشد قطعا هیجان زده تر میشدیم.

فورد موستانگ 2018 کانورتیبل از صنایع MAD

طراحان MAD همانند اسم خود موستانگ را خشمگین تر از قبل کرده اند. ترکیب سفید، سبز و مشکی که هرچه بیشتر این موستانگ 2.3 لیتری را جذاب تر ساخته است.

زود قضاوت نکنید، موتور موستانگ تیم Mad  بسیار قدرتمند خواهد بود چرا که کیت اگزوز Borla و 4 سیلندر بازسازی شده اکوبوست  به همراه گیربکس دستی 6 سرعته به کمک آن خواهد آمد.

رینگ های 20 اینچی استاکاتو، ارتفاع بسیار کم، رنگ آمیزی جت بلک داخلی، همچنین باله عقب فیبرکربنی، از کلیدی ترین تغییرات ظاهری این خودرو است.

"تریاتلت"، موستانگی 729 اسب بخاری از تیم Roush

شاید رنگ سبز به همراه رینگ های طلایی کمی ناامید کننده باشد، اما  کیت بدنه عریض تریاتلت جلوه زیبایی به خودرو گروه راش بخشیده است.

کیت بدنه ای که راش تاکید زیادی بر آن دارد و از Boss 1970  429 اسب بخاری الهام گرفته است. اکنون پس از 48 سال موستانگ تریاتلت سوپرشارژ 300 اسب بخار قوی تر شده است.

موتور 5 لیتری قدرتمند Ti-VCT V8  به همراه گیربکس 10 سرعته اتوماتیک، بخش فنی ترایتلت و قطعات مختلف فیبرکربنی  و رینگ های ووسن، بخش ظاهری آن را تشکیل می دهند.

همچنین از موارد قابل توجه داخل کابین این خودرو می توان به صندلی های اسپرت ریکارو و رول کیج حرفه ای واتسون اشاره کرد.

فورد موستانگ فست بک 2018 از Tucci Hot Rods

توچی هات رادز موستانگ را دوباره آفریده و نسخه مورد بحث صرفا یک فست بک از موستانگ نیست. می توان تنها همین قدر گفت که این مدل قادر است به سرعت 320 کیلومتر بر ساعت برسد.

در زیر کاپوت عضلانی این موستانگ خاکستری موتوری V8 با 5 لیتر حجم نهفته است که به دو توربو مجهز شده و سیستم انتقال قدرت نیز بر عهده گربکس 10 سرعته اتوماتیک است.

البته تمام فشار و گرما این موتور جهنمی توسط  قطعات  قدرمتند میشیموتو مانند رادیاتور، سیستم خنک کننده گیربکس و روغن مهار می شود.  اگر نگاهی به عقب موستانگ توچی هات رودز بیاندازیم  اقلامی مانند کیت اگزوز بورلا، باله و دفیوزر آلومنیومی نیز خودنمایی میکنند.

فورد موستانگ 2018 فست بک از Air Design

برخلاف موستانگ قبلی، ایر دیزاین تمام تمرکز خود را بر ارتقای ظاهری موستانگ گذاشته است. از سایه های شیشه گرفته تا سیستم صوتی کیکر. صندلی های چرم رکارو سپرهای جلو و عقب جدید، باله عقب، بامپر و ضربه گیر، تنها بخشی از کاستومایز موستانگ ایر دیزاین است.

فست بکی نقره ای با خطوط مشکی که از جلو تا انتهای آن کشیده شده است. با همه ی این اوصاف این موستانگ نیز، موتوری چهار سیلندر دارد که انتقال قدرت این موتور 2.3 لیتری توسط گیربکس 10 سرعته اتوماتیک  انجام می شود.

فورد موستانگ 2018 فست بک از Dragg

ماشین پلیس های موستانگ واقعا جذاب اند! اما اگر کمی رو راست باشیم، موستانگ ماشین پلیس ها نیست! چرا که نمی تواند مناسب ماموریت های پلیسی باشد.

مثلا تصور کنید  سوار و پیاده کردن مجرمین را که قرار است بر صندلی عقب موستانگ دو در بنشینند، پدیده ای که می تواند برای پلیس های آماتور کمی مشکل ساز باشد. با این حال Dragg همچنان تاکید دارد که موستانگ پلیس بسازد. موستانگی که بیشتر جوانان را مد نظر دارد تا پلیس ها.

در هر صورت این موستانگ 4 سیلندر نیز، حجم موتوری معادل 2.3 لیتر خواهد دارد که همراه با گیربکس 6 سرعته دستی عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که اسپویلر و سپر های جلو و عقب زیبا، رنگ آمیزی گیرا و ارتفاع بسیار کم خودرو درگ  همراه با غرش اگزوز بورلا خلافکاران محترم را قطعا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فورد موستانگ 2018 فست بک از Deberti Design  

بدون شک از مهمترین  موستانگ هایی که مانند سال های گذشته به نمایش گذاشته می شود،  خودرو طراحی شده ی راننده حرفه ای مسابقات، برد دبرتی خواهد بود.

دبرتی موستانگ را بازسازی کرده. چه در بعد ظاهری مانند چراغ های زیبا جلو و همچنین جلو پنجره مشبک آن که دوباره طراحی شده اند تا تک تک ابعاد فنی که ارتقا یافته اند.

به عنوان مثال سیستم تعلیق این مدل از موستانگ حرف های زیادی برای گفتن دارد چراکه فنربندی محور های جلو و عقب به صورت مستقل وبا قابلیت تنظیم ارتفاع توسط واتسون و H&S ساخته شده اند.

در زیر کاپوت مشکی مات و براق این فست بک، موتور قدرتمند V8 5 لیتری به همراه گیربکس 6 سرعته دستی قرار دارد که توسط سیستم اگزوز بورلا تقویت می شود.

می توان گفت خودرو دبرتی شالوده ای از موستانگ جی تی، به همراه سوپرشارژ Roush است که جامه ای سیاه پوشیده، و بسیار عریض تر شده است، آنقدری عریض که بتواند لاستیک های عقب پهن 18 اینچی فورجیاتو را درخود جا دهد و آنقدری سیاه که ظاهرا به غیر از رنگ قرمز ترمز هایش، تنها با یک رنگ مشکی نقاشی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی زارع
    علی زارع | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    جای منصوری خالی

    • saeed
      saeed | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

      منصوری تیوتر ماشین های درجه یک نه این ماشین درجه دو

      • aez1982
        aez1982 | ۱۴ آبان ۱۳۹۶

        شما تا حالا این خودرو رو از نزدیک دیدی؟ فورد ماستنگ درجه دو شده؟؟؟
        سرچ کن پرفروش ترین خودروی اسپرت در آلمان. اینم یکی از لینکها:

        https://www.iranjib.ir/shownews/35658/%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2016/

مطالب پیشنهادی