ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بررسی ویدیویی دیجیاتو: Gran Turismo Sport

با عرضه دو عنوان پروجکت کارز ۲ و فورتزا موتوراسپرت ۷، حالا تمام نگاه ها به خرین انحصاری پلی استیشن 4 خیره شده و به راستی که Gran Turismo Sport راه سختی برای راضی کردن ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

با عرضه دو عنوان پروجکت کارز ۲ و فورتزا موتوراسپرت ۷، حالا تمام نگاه ها به خرین انحصاری پلی استیشن 4 خیره شده و به راستی که Gran Turismo Sport راه سختی برای راضی کردن طرفداران این سبک در پیش دارد.

آیا جدیدترین ساخته استودیو پلی فونی دیجیتال ارزش وقت و هزینه را دارد؟ بهتر است برای رسیدن به پاسخ با بررسی ویدیویی دیجیاتو همراه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۱۵ آبان ۱۳۹۶

    ممنون از نقدتون. فقط یه چیزی که خیلی برا من سوال بود این بود که از هندلینگ خودروها سر پیچ ها اشکال گرفتین!!! تمام نقدها و صحبت هایی که در مورد این بازی می شه تاکید بر نزدیک بودن تجربه ی رانندگی این بازی به رانندگی با همان خودرو در دنیای واقعیه و اگر گرن تریزمو به یه چیز معروف باشه هم همین قضیه س! بعد چجوریه که الان شما هندلینگ ماشینا رو عجیب می دونین؟! شاید من درست متوجه منظورتون نشدم! :/

    • پدرام بهادری
      پدرام بهادری | ۱۵ آبان ۱۳۹۶

      ممنون از شما و حسن توجهتون ? حق با شماست، گیم پلی گرن توریسمو در بسیاری زمینه ها به واقعیت نزدیکه و همون طور که تو نقد هم اشاره شد، دقیق تر از فورتزا موتوراسپرت ۷ عه. اما در مورد عملکرد ماشین ها تو پیچ ها من بیشتر هدفم مقایسه با پروجکت کارز ۲ بود. مکانیزم کنترل تو پیچ ها گاهی بیش از حد خشک حس میشه. تو تست هایی که انجام دادم، با خاموش کردن تمامی اسیست ها چون ترکشن کنترل و انتخاب تایر های نرم و بدون گیریپ و حتی برداشتن ماشین نه چندان استیبلی مثل فورد ماستنگ، با چرخوندن بیش از حد فرمون بازم ماشین چندان از مسیر منحرف نمیشه و Oversteering رخ نمیده. امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم?

  • Reza Gamer
    Reza Gamer | ۱۵ آبان ۱۳۹۶

    اصلا بازی جالبی نیس و گرافیک جذاب هم نداره

مطالب پیشنهادی