ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راه اندازی فروشگاه Poly گوگل برای دسترسی رایگان به اشیاء واقعیت افزوده

طراحی اپلیکیشن های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار چندان ساده ای نیست، خصوصاً زمانی که توسعه دهنده بخواهد از محیط های شلوغ با جزئیات بالا در اپلیکیشن یا بازی خود استفاده کند. کمپانی گوگل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

طراحی اپلیکیشن های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار چندان ساده ای نیست، خصوصاً زمانی که توسعه دهنده بخواهد از محیط های شلوغ با جزئیات بالا در اپلیکیشن یا بازی خود استفاده کند.

کمپانی گوگل هم با اطلاع از این موضوع، فروشگاهی تحت عنوان «Poly» را راه اندازی کرده و تعداد زیادی از اشیاء سه بعدی را برای پلتفرم های VR و AR به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

امکان اعمال تغییرات روی اشیاء موجود در Poly وجود دارد

برخی از این اشیاء بسیار ساده هستند و در برخی دیگر از جزئیات بسیار بالایی استفاده شده که در کنار تنوع، امکان ایجاد تغییرات دلخواه در نمونه های موجود نیز برای کاربران فراهم شده است. فروشگاه Poly همچنین قابلیت اشتراک گذاری اشیاء به صورت فایل GIF و البته مشاهده آنها در ابزارهای  VR را هم برای توسعه دهندگان ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است که اشیاء سه بعدی موجود در Poly منحصر به پلتفرم خاصی نیستند و توسعه دهندگان می توانند در ARCore گوگل و ARKit اپل از آنها استفاده کنند.

گفتنی است فروشگاه جدید گوگل بیشتر برای کمک به توسعه دهندگان تازه کار، و تیم های کوچکی که منابع و زمان کافی برای طراحی تک تک اجزای محیط را ندارند راه اندازی شده، و به این افراد اجازه می دهد ایده اولیه خود را راحت تر و سریع تر به محصول نهایی تبدیل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • thelastofus
    thelastofus | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    خوبه

  • xxamirx
    xxamirx | ۱۵ آبان ۱۳۹۶

    چجوری این برنامه رو دانلود کنیم

مطالب پیشنهادی