ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 10 در هفته اول عرضه بیش از آیفون 8 و 8 پلاس فروش رفته است

پیش از عرضه آیفون های جدید، بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که بخش قابل توجهی از مشتریان پس از عرضه آیفون 8 و 8 پلاس، از خرید این مدل ها صرف نظر کرده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

پیش از عرضه آیفون های جدید، بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که بخش قابل توجهی از مشتریان پس از عرضه آیفون 8 و 8 پلاس، از خرید این مدل ها صرف نظر کرده و منتظر آیفون 10 خواهند ماند.

حالا که همه آیفون های 2017 اپل به بازار آمده اند، آمارهای جدید نشان می دهند که پیش بینی های مورد اشاره تا حدی صحیح بوده و میزان استفاده از آیفون 10 در هفته اول عرضه، نسبت به مدت مشابه برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس (با هم) بیشتر بوده است.

سهم بازار آیفون های مختلف در هفته اول عرضه هرکدام

آمار موجود با بررسی عملکرد 70 میلیون دستگاه مجهز به iOS تهیه شده است

آمار مورد بحث توسط مؤسسه تحلیلی «Localytics» منتشر شده، که با بررسی میزان استفاده از اپلیکیشن ها در 70 میلیون دستگاه مجهز به iOS تهیه شده است. طبق این آمار آیفون 10 در هفته نخست عرضه 0.93 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته که در مقام مقایسه، آیفون 8 و 8 پلاس در هفته اول ورود به بازار جمعاً 0.7 درصد از کاربری اپلیکیشن های iOS را در اختیار داشته اند.

بر اساس داده های Localytics، تا این لحظه آیفون 7 با 19.74 درصد بیشترین سهم را در میان تمام مدل های بازار دارد و سایر مدل ها (تا آیفون 4) پس از آن قرار می گیرند. نکته جالب دیگر در ارتباط با آمار موجود محبوبیت آیفون 6 در هفته نخست عرضه بوده که با 2 درصد، حتی از آیفون 10 نیز محبوب تر بوده است.

سهم بازار آیفون های مختلف در حال حاضر

گفتنی است داده های موجود نشان می دهند که آیفون 10 با وجود قیمت 1000 دلاری، نسبت به آیفون 8 و 8 پلاس عملکرد بهتری داشته و در مدت مشابه، بیشتر فروش رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی