ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برتری های پلی استیشن ۴ پرو نسبت به Xbox One X از زبان مدیر فروش برند پلی استیشن

همانطور که حتما با خبر هستید، با نزدیک شدن به انتشار کنسول میان نسلی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس، سونی نیز در هفته گیم پاریس که چند روز پیش برگزار شد، دست به رونمایی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

همانطور که حتما با خبر هستید، با نزدیک شدن به انتشار کنسول میان نسلی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس، سونی نیز در هفته گیم پاریس که چند روز پیش برگزار شد، دست به رونمایی چند بازی بزرگ زد.

با توجه به اطلاعاتی که تا کنون از ایکس باکس وان ایکس منتشر شده، این کنسول، از قدرت سخت افزاری بیشتری نسبت به پلی استیشن 4 پرو بهره می برد. ایکس باکس وان ایکس به پردازنده ۶ ترافلاپسی مجهز بوده که در مقایسه با پردازنده‌ی ۴.۲ ترافلاپسی کنسول میان نسلی سونی، عدد قابل توجه ای محسوب می شود.

جیم رایان، مدیر فروش برند پلی استیشن به تازگی و طی مصاحبه ای، از برتری ارزش محتوایی بازی ها نسبت به برتری فنی در اجرای این بازی ها روی کاغذ، سخن گفته است.

به عقیده او، مشخصاتی که تا کنون از ایکس باکس وان ایکس منتشر شده، جالب بوده و اما این موضوع، به تنهایی برای برتری مایکروسافت در ادامه کار، کافی نخواهد بود.

او می گوید: «همانطور که در کنفرانس سونی در هفته  گیم پاریس دیدید، ما بازی های زیادی را معرفی کردیم که تنها به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهند شد. همین قضیه باعث می شود تا مخاطبان، هنوز به برتری سونی ایمان داشته باشند.»

به عقیده او، فهرست نسبتاً طولانی بازی های انحصاری با کیفیت پلی استیشن 4، برگ برنده سونی در این رقابت بوده و استودیوهایی در سرتاسر دنیا، مشغول توسعه بازی های خارق العاده برای این پلتفرم محبوب هستند.

همچنین به عقیده او، آشنایی تیم هایی که در حال ساخت بازی برای پلی استیشن 4 پرو هستند، می تواند تا حدود زیادی، قدرت فنی کنسول جدید مایکروسافت را تهدید کند.

نظر شما چیست؟ از میان این دو کنسول میان نسلی، به خرید کدام یک علاقه بیشتری دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mohsen .fashion
    mohsen .fashion | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    یاد انحصاری های سونی می افتد بغض میکند و لشکش روی ایکس باکس وان میریزد و فریاد میکشد ماینکرفت4k بازی میکنیم

  • حسن
    حسن | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    داداش شما حتی اسم بازی رو هم نمیتونی درست بگی ... نظر ندی بهتره

  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    حرف حساب جواب نداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی